Rd Electronics - Garantijas remonts
Sveiki!
Skatos, ka jau pietiekami daudz sūdzību par šo iestādi, un man arī tāda radusies(par "RD Electronics", "MK Trade").
Vīrs internetā pasūtīja mobilo telefonu G388F Galaxy Xcover 3, saņāmām un pēc dažam dienām sapratām, ka ik pa brīdim mani nevar sazvanīt. Telefonam uznāk "gļuks" un vairs neviens mani nevar sazvanīt, tiklīdz pati mēģinu kādam piezvanīt, tā telefons sāk strādāt, un kādu brīdi atkal arī man var piezvanīt. Šādi "čakarējos" vairākas dienas, līdz aiznesām uz garantijas remontu (mob.operators nav pie vainas, jo citā telefonā viss kārtībā). Pēc ~ mēneša (varbūt nedaudz mazāk) pienāca ziņa, ka pārbaude veikta, defektu nav. Bet arī pēc šīs pārbaudes viss turpinājās, atkal ik pa laikam neviens mani sazvanīt nevar.
Tagad jau telefons bijis trīs reizes uz remontu, un jau trešo reizi viss esot kārtībā, naudu netaisās atgriezt, preci nemainīs. Bāaa! Un ko man darīt ar tādu brāķi? Saprotu, ka viņiem vienalga, saprotu, ka par savu slikto slavu nesatraucas. Ir apnicis nest to telefonu uz remontu, jēgas nav, tikai nervi sabeigti. Vienīgais mēģinājums vēl ir iet uz PTAC; iespējams uz Bez Tabu- ja arī neko nepanākšu, tad vismaz lai vairāk cilvēku uzzina par šo "kantori".
Zane.
P.S. Saprotu, ka viņiem "uzspļaut", ka par vienu klientu mazāk, bet tik un tā- pie viņiem iepirkties vairs negrasos, un visiem paziņām un draugiem arī to ieteikšu nedarīt.
Labdien!
Lai noskaidrotu iespējamā defekta cēloņus, SIA „MK TRADE” piesaista preces ražotāja autorizētos servisa centrus.
Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA „MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.
Ja Jūs uzskatāt, ka precei tomēr pastāv ražošanas defekts, Jums ir iespēja un tiesības atkārtoti aizpildīt iesniegumu, prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku.
Ja preces ražotāja autorizētais servisa centrs precei konstatēs ražošanas defektu, tad SIA „MK TRADE” nav nekādu iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA „MK TRADE” nav pamata veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Komentāri (2)
Mīļā, Zane!
BEZ TABU! PTAC jau sejas griežas riņķī no viņiem un jēgas nekādas... Tikai televīzija! Nekas cits nepalīdzēs!
Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA „MK TRADE” nav pamata veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
ko tad jūs krāpjat cilvēkus un rakstāt ka preci var atgriezt atpakaļ pat nepaskaidrojot iemeslu un ka prece tiek pieņemta atpakaļ, kā tas notiek normālās valstīs, Vācijā, nemaz nerunājot par ASV- TUR JŪS AIZ RESTĒM IELIKTU UN NOBANKROTĒTU