Rd Electronics - Cilvēka maldināšana
Labdien!
Pirms aptuveni 3 mēnešiem nopirku veļasmašīnu, mani peirunāja paņemt papildus 4 gadu balta apdrošināšanas garantiju, bet pēkšņi veļasmašīna nenolaiž ūdeni, visas drēbes ir slapjas. Devos uz Rd electronic, lai uzzinātu, pa kādu numuru jāzvana, lai izsauktu meistaru un vai viss būs pa "garantijia", viņi Saka, ka man notiekti nekas nebūs jāmaksā, tātad meistars atnāca pēc nedēļas, un konstatēja, ka veļasmašīnas filtrā ir iesprūdusi zeķe, un ka šis gadījums nav "garantijas gadījums". Un man nācās maksāt par remontu pašai, jo tas ir manas vainas dēļ
jūtos vīlusies un apkrāpta, jo sākumā tika piesolīti zelta Kalni, un man visu segs apdrošināšana, bet redz kā izrādās..
Turpretim maniem vecakiem bija šāds pats gadījums, un viņiem nekas nebija jākasā, kā lai to saprot, kurā brīdī viņi izvērtē.
Cienijamais klient!
Paldies par jūsu sniegtajiem komentāriem!.
Informējam, ka diemžēl RD Electronics, nav savu meisteru un darbnicu kuras veic preces remontus-- garantijas vai negarantijas gadijums ir Ražotāja autorizētā servisa centra lēmums. Izsakam nožēlu, ka Jums šādi ir gadijies, bet norādam, ka - ja - lietojot preci ir pārkāpti garantijas noteikumi, vai netieki ievēroti ( ražotāja instrukcijā )aprakstītie norādījumi-- tad garantijas apkalošana var tikt atteikta. Šadi paši noteikumi attiecas arī uz pagarināto garantiju!
Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.
Paldies!
Komentāri (3)
Nevajag tās zeķes filtra caurumā likt mazgāties. Viņas jāliek kopā ar visām drēbēm
Lielisks, komentārs, you made my day 😂👍 es taču nezināju, ka jāliek pie drēbēm, jūs laikam sākumā likāt filtrā, līdz nonācāt pie šāda rezultātā?
Tu vari atteikties no tās garantijas divu gadu laikā, vienmēr vismaz tā ir bijis