Rd Electronics - .
Pirmkārt jau vēlos uzteikt viņu pārdevēju/konsultantu zināšanas. Tās nu tiešām ir pielīdzināmas nullei, par precēm, kuras viņi tirgo. Pat uz viss vienkāršākajiem jautājumiem viņi neprot atbildēt un pat necenšas to uzzināt.
Otrkārt - kas pie velna ir ar viņu valodu zināšanām? Citi pat skaidru latviešu valodu nesaprot! Cilvēcīgi komunicēt ar viņiem nav iespējams, ja jau reiz klientam ir pa pusei krieviski, pa pusei latviski jārunā + par angļu valodu es pat nerunāšu, jo to neviens tur neprot.
Treškārt par precēm, kuras viņi tirgo. Nopirku pie viņiem laptopu, kas divas reizes 3 mēnešu laikā ir jāved uz remontu, proti, pavisam vienkārši - svilst nost. Garantijas remonts arī - labākajā gadījumā mēnesis, ne dienu ātrāk. Un ja dators jālabo 2x 3 mēnešu laikā, tad tas ,manuprāt, ir pilnīgs apsurds.
Domājiet taču līdzi!
Komentāri (1)
Tāds stāsts. Savulaik pats strādāju RD, jaunības stulbumā likās labs piedāvājums pirmajai darba vietai, tiku paņemts tikai tāpēc, ka biju latvietis (lielākā daļa kolēģi bija kādu priekšnieku paziņas vai "blatņiki"). Nesen sagadījās šo to iegādāties tajā pašā veikalā, 15 gadi pagājuši, bardaks tāds pats. Tie paši puslatviski runājošie pārdevēji ( kādu pat atpazinu - strādā tur joprojām), no visiem/visām viena latviete, tā kā ņēmu preci uz firmu ar pārskaitījumu un bija Z-Svētku laiks, uzreiz bija skaidrs, ka visiem pārdevējiem interesē tikai klienti, kuri kaut ko pirks "skaidrā naudā" - iespēja "varkai", jo maksā šeit maz, domājams, nekas nav mainījies. Sākumā nevajadzīgi pastāvēju vienā rindā, lai tiktu nosūtīts uz citu - ейиет уз таа касе. Pie otras kases jau kopumā pēc apt. pusstundas kāds "kraiņijs" no jaunajiem tika atrasts, kas ar mani gribēja "noņemties". Izrādījās, ka es "neesot samaksājis". Jautāju, kamdēļ tad sūtiet SMSus, ka drīkst ierasties pakaļ precei - vai tad man vēl jāpārzvana un jāpajautā, vai TIEŠĀM drīkst braukt pēc preces? Pēc daudziem атваиноэет un kopējām jau ap 50 minūtēm tomēr izrādās, ka esmu samaksājis jau 5 dienas atpakaļ, ko jau no paša sākuma mēģināju nodemonstrēt ar maksājuma uzdevumu. Ar skaidru NĒ tikai apturēts šī paša jaunieša mēģinājums preci vēl sākt izsaiņot un nodemonstrēt - jaunajam RD zēnam acīmredzot likās, ka man vēl ir aptuveni 10 liekas minūtes. Teicu, ka tas nav man un būs OK - jau nieka 50 minūtes mēģinu saņemt savu sen iegādāto planšeti.