Rd Electronics - Brāķa prece
Neesmu biežs šī portāla apmeklētājs, bet šī veikala darbība man liks biežāk iegriezties šeit un arī citiem gribu pastāstīt par savu bēdīgo pieredzi.
Šis veikals pārdod brāķa preces. Iegādājos mobilo telefonu HTC Desire HD un radās ļoti liela problēma, jo regulāri pārtrūkst sarunas. Iedevu viņiem garantijā. Veikals telefonu garantijā noturēja 1,5 mēnešus un tad tikai atdeva telefonu pēc manas uzstājīgas prasīšanas. Paskaidrojot, ka telefonam ir bijušas instalācijas problēmas un esot viss novērsts. Ņēmu un priecīgs sāku telefonu lietot, bet izrādās, ka nekas nav mainījies kā sarunas pārtrūkst tā pārtrūkst. Devos uz veikalu un prasīju, kas par problēmu viņi aziņo, ka viss kārtībā. Tad uzrakstīju iesniegumu par to, ka vēlos apmainīt preci vai arī saņemt naudiņu atpakaļ. Pieņēma, bet pagāja nedēļa un man paziņo, ka telefona problēmas ir mana vaina un, ka neko nemainīs. Tā kā jāņem tagad un jānes uz neatkarigu ekspertīzi, kura maksā 12lvl+46lvl. Tā kā vienas vienīgas problēmas.
Līdz šim uzskatīju, ka preces jāpērk veikalā ar vārdu, jo tie jau par savu vārdu uztraucās, bet izrādās, ka nekā. Esmu pircis daudz un dažādas preces interneta veikalā 1a.lv, tur ir citas problēmas, kā piemēram preces bieži nav uz vietas, bet nu šitādām problēmām saskaros pirmo reizi.
Bet nu jācīnas jānes uz ekspertīzi un lai saņemtu to par ko esmu maksājis. Tā kā cilvēki uzmanieties ar veikalu rd electronics, jo viss nav tik skaisti kā izskatās.
Komentāri (1)
Tieši tā pirmkārt pārbaudiet vai vainīgais nav tieši operātors. Varbūt attiecīgās vietās nav zona. Pēc personīgas pieredzes varu teikt ka zonas problēmas (ar sarunas pārtrūkšanu) šobrīd izplatītas ir tele2. Kā arī HTC paši par sevi nav ar īpaši spēcīgām antenām. Itsevišķi pats Desire HD internetā daudzos forumos aprakstīts kā šim modelim manuāli tiek uzlabota antenas veikstspēja.
Bet arī ja tas tiešām ir īpašs telefona brāķis, tad ko Jūs tā auklējaties ar šo veikalu. Ja pirmajā reizē viņi pieņēma un veica remontu. Tad otrajā reizē atsakot ar jūsu vainu, dodieties uz PTAC norādiet dokumentu par garantijas pieņemšanu pirmajā reizē, un ka šoreiz ar analoģisku defektu, remots tiek atteiks, šajā gadījumā naudas atgriezšana. Respektīvi ar PTAC palīdzību ātri vien tiksiet pie kārotā iznākuma