www.sudzibas.lv RD Electronics Bojātu preču pārdošana

Rd Electronics - Bojātu preču pārdošana

Diemžēl arī es nopirku preci rdveikals.lv hp smart tank 515 multifunkcionālo printer. Dienā kad atveda kurjers centos uzstādīt sekoju instrukcijām, bet tā arī nekas neprintē tikai uz displeja errors sekoju pamācībai ko darīt ja šāds errors parādās nekā paskatījos arī youtube kā risina problēmu izdarot attiecīgas darbības nekā error un neprintē! Zvanu uz klientu centru tur saku ka tikko saņēmu internetā pirktu preci kura nestrādā pamatojoties uz ptac likumu izmantoju tiesības 14 dienu laikā atdot preci atpakaļ jo tā pirkta attālināti internetā, konsultants uzreiz: vai preces iepakojums atvērtas, jā, protams, ka gan varētu noteikt vai brāķis. Operators: būs grūti atdot jo iepakojums atvērts tinte uzpildīta, bet nu labi lai rakstu atteikuma pieteikumu un nesu uz tuvāko veikalu tad skatīšoties un rēķinās - % par nolietojumu! Vispār bezkaunīga attieksme neiesaku iepirkties šajā veikalā iegrābos tieši tad kad šis printeris bija vitāli nepieciešams tagad nav ne naudas - 159.99 pie tam vēl - 6.49 par piegādi uz mājām ne arī printera! Nezinu kā beigsies šis process bet šoreiz iešu līdz galam pat ja vajadzēs risināšu šo jautājumu lr noteiktajā kārtībā tiesvedības ceļā!

28.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.10.2020

cienijamais klient!
Lai noskaidrotu ,vai Jūsu iegādātajai precei ir/ nav ražošanas defekts, tiks veikta preces diagnostikaBez servisa centra meistara preces apskates/diagnostikas rezultātiem nav iespējams noteikt iespējamā defekta cēloni.
Papildus vēlamies informēt, ka visi noteikumi, sasitībā par preču atgriešanu ir norādīti mūsu mājas lapā un pirms pirkuma veikšanas klientam ir iespēja ar tiem iepazīties!
Jūsu atteikuma pieteikums 14 dienu laikā no iesnieguma uzrakstīšanas brīža un precetiks izskatīts
Lūdzam Jūs sagaidīt mūsu zvanu-zvanīsim jums tiklīdz būs pieņemts lēmums.
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.10.2020

cienijamais klient!
Lai noskaidrotu ,vai Jūsu iegādātajai precei ir/ nav ražošanas defekts, tiks veikta preces diagnostika. Bez servisa centra meistara preces apskates/diagnostikas rezultātiem nav iespējams noteikt iespējamā defekta cēloni.
Papildus vēlamies informēt, ka visi noteikumi, sasitībā par preču atgriešanu ir norādīti mūsu mājas lapā - pirms pirkuma veikšanas klientam ir iespēja ar tiem iepazīties!
Jūsu atteikuma pieteikums tiks izskatīts.
lūdzam Jūs sagaidīt mūsu zvanu-zvanīsim jums tiklīdz būs pieņemts lēmums.
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

D

Komentāri (1)

G gadalaiks 29.10.2020

Jums ir tiešibas 14 dienu laikā attekties no preces. Tā DRĪKST būt izpakota. Un jums pilnīgi vienalga vai tas ir brāķis vai darbojoša prece. Iesaku gan nekavējoties vērsties PTAC, lai RD jūs neizčakarē, pasakot, ka 14 dienas pagājušas, kamēr prece bija diagnostikā vai tml.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes