www.sudzibas.lv RD Electronics Bojājums, slikts serviss

Rd Electronics - Bojājums, slikts serviss

21.08 pasūtīju kafijas aparātu.
26.08 gribēju atgriezt to un atgriezt naudu, jo aparāts nesamaļ pupiņas. Asistente pateica, ka naudu nevar atgriezt un preci jānosūta remontā, pateica, ka tas aizņems 2 nedēļas. Remonts aizņēma 24 dienas.
18.09 saņemu preci. Asistents pateica, ka, ja aparāts nestrādās, bez problēmām varēšu uzrakstīt iesniegumu un dabūt naudu atpakaļ.
22.09 aparāts atkal salūza.
23.09 atnācu uz veikalu. Asistente pateica, ka naudu atgriezt nevar, jo pagāja vairāk nekā 14 dienas un viņai ir vienalga, ka pie manis prece bija tikai 9 dienas.

Prece atkal nosūtīta uz remontu. Objektīvi tas ir brāķis. Remontā tā atrodas vairāk nekā es to izmantoju. Tagad atkal jāgaida 15 dienas.

23.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 23.09.2024

Labdien!

Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus, sakarā ar radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt vai nosūtīt privātā vēstulē - Preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.

Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Ar cieņu
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Komentāri (1)

L Laura Giptere 25.09.2024

Ieteiktu vērsties, ja turpināsies šī problēma,
uz patērētāju tiesību aizsardzības centru, mums bija līdzīga problēma ar monitoru, negribēja atgriezt naudu, vēl jo īpaši, kad veikals pats noteica dokumentos, ka pārdotā tehnika ir jau no paša sākuma bijis brāķis. Tikai uzrakstot iesniegumu PTAC-am uzņēmums noreaģēja uz likumdošanā noteiktajiem likumiem un izmaksāja PILNU summu. Gribu vērst jūsu uzmanību, ka jūsu patērētāju tiesības aizstāv kā Latvijas likumdošana, tā Eiropas Savienības likumdošana. Uzņēmumam no viņu puses ir neizdevīgi jums atgriezt naudu par preci, toties tas nenozīmē, ka viņi ir tiesīgi jums atteikt naudas atgriešanā, jo, ja precei norādīta garantija, kura parasti ir 2 gadi fiziskajai personai, tad jums ir visas tiesības pieprasīt pilnu naudas izmaksu (nevis aizvietot preci vai iedodot jums kaut kādu dāvanu karti viņu veikalā), jo īpaši kad jūsu tehnika divas reizes salūza, pirmajā reizē, sākot lietot jauno preci, otrā, kad serviss nespēja sniegt efektīvu uzlabojumu tehnikai, lai tā varētu pilnvērtīgi strādāt. Tāpēc likums pilnīgi ir jūsu pusē, vienīgais vajag uzrakstīt iesniegumu PTAC-am, ja uzņēmums turpinās atteikt naudas izmaksā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes