Rd Electronics - Bojājums
Virtuvē uzsākam remontu, pasūtījām jaunu virtuves iekārtu un, lai viss notiktu ātrāk rd internetveikalā pasūtījām gāzes plīts virsmu. Preci saņēmām veikalā, ietītu daudzās plēvēs. Mana vaina, ka nepaprasīju atpakot. Preci, bez atpakošansa uzreiz pēc izņemšanas nogādāju pie meistariem, kas taisa virtuves iekārtu. Tā plīts gaidīja savu kārtu, kad virtuve būs gatava, lai to ievietotu tajā. Pagāja laiks, virtuve gatava, zvana meistari, ka ir atpakojuši mūsu plīti, bet tā ir saskrāpēta un salocīta un nav to iespējams ievietot virtuves virsmā. Protams, zakon podlasti, 15 dienas, kad preci var apmainīt ir garām. Bet veikals pieņem preci atpakaļ uz iesnieguma pamata ar pamatojumu un iespēju samainīt preces. Gaidam trīs nedēļas, kad beidzot zvans no rd veikals, ka mums tiek atteikta preces maiņa, jo mēs jau esam šo preci lietojuši un saskrāpējuši. Kur? Noliktu uz grīdas tukšā virtuvē vārījām ēst un skrāpējām?
Es, protams, nabagāka nepalikšu, bet attieksme no internetveikala puses ir briesmīga. Un, lai tas nenotiktu ar jums, labāk nesūtiet preces Rd Internetveikalā. Kā arī es to vairs nedarīšu.
Mani mazāk aizskar situācija, ka prece netiek nomainīta, pati vainīga, ka nelūdzu atpakot preci, bet gan tas, ka tiek čakarēti un nepatiesi apvainoti cilvēki.
Komentāri (1)
Mūsdienās nevienam nevar uzticēties, pilnīgi viss ir jāpārbauda.