Rd Electronics - Bojājums

Iegādājos portatīvo datoru, kurš pēc mēneša vairs neslēdzās iekšā. Aiznesu uz garantiju, 30.dienas pagāja, neviens nezvana. Piezvaniju pati, man paziņoja, ka ir ražošanas defekts un jagaida vel līdz 45 dienām.. tā nu datoru palietoju mazāk, nekā tas ir labošanā. Un vel paziņoja- jūs nēesat prioritātes klients, jo veicat labošanu par garantiju.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 17.04.2018

Labdien!

Paldies, par Jūsu sniegto informāciju.
Lai varētu sniegt Jums korektu atbildi un precizētu informāciju, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz tālruņa numuru: (+371) 66165555, vai arī sniegt detalizētāku situācijas aprakstu uz e-pastu: [email protected].

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Tālr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

S

Komentāri (13)

Z ziedonis91 16.04.2018

Tapec neperkat neko taja veikala .Sakuma pirms perkat palasat atsauksmes ,mazakas iespejas iebersties.

A AlexanderP 16.04.2018

Nevajag nest uz "garantiju", labāk uzreiz rakstīt prasījuma pieteikumu (iesniegums) un grieztis pēc pateretāju tiesībam. Tad viņiem būs par pienākumu noverst neatbilstību 15 dienu laikā. Var pagarināt bet pamatoti. Ja nepaspēs varesiet griezties PTAC.

Jebkura gadijumā ar šo veikalu pagaidam ir tikai negatīva pieredze...

T Tong Po 17.04.2018

Kaut ko stulbāku ir grūti ieteikt!
Ja tehnika nestrādā, ir jāvēršas servisā, kas nodrošina garantijas apkalpošanu, nevis veikalā. Tad viss notiek ļoti ātri.
Skriet visur sūdzēties, kut kādaamerikāņu patērētāja domāšana. Pērkot tehniku ir jārēķinās, ka tā var lūzt, un būs nepieciešams remontēt. Priekš tā ir garantija un priekš tā ir serviss. Tad, kad pircējs preci stiepj uz veikalu, ir jārēkinās, ka būs papildus laiks nepieciešams, kamēr veikals to nosūta uz servisu. LIelās veikalu ķēdēs tas var aizņemt papildus laiku - kamēr veikals nosūta uz centrālo biroju, kamēr centrālais birojs nosūta uz servisu, utt.

A AlexanderP 18.04.2018

Ja likumā ir rakstīts 15 dienu laika - tad lai tas arī ierobežo "netaisnīgus" pardevējus. Pateretājam nav jagaida mūžam ilgi kamer viņi ar savam problēmam tiks galā. Galu galā par ko mēs viņiem maksājam?

Ja likums paredz ka viņiem ir jatiek galā 15 dienu laikā, tad ar to ir jareiķinājas viņiem nevis mums ka pateretājiem. Lai nodrošina atbilstošu servisu! Ka es redzu cieņijamais Tong Po Jums ta arī palika tikai savas domas ar likumu neatbalstītas.

T Tong Po 18.04.2018

Pirmkārt, lasi PTAL 28.pantu. Ja Tev zināšanas pietiek, tad tev vajadzētu saprast, ka apmaiņit preci caur pārdevēju vai saņemt naudu, vairs nav tik vienkārši. Tur ir virkne iespējamo variantu, kā pārdevējs Tev atteiks prasīto preces nomaiņu vai naudas atmaksu LIKUMĪGI. Viss ko tu iegūsi - pazaudēsi laiku un nervus kašķējties, un neko nepanāksi.
Otrkārt. Ja vērsīsies PTACā, tad rēķinies, ka nav garantija, ka lēmums būs tev pozitīvs. Un rēķinies, ka tas viss aizņems ļoti ļoti ilgu laiku, jo PTAC paši skata diezgan lēnīgi saņemtās sūdzības + laiks nepieciešams, kamēr PTAC skaidro apstākļus ar uzņēmumu, par ko sūdzība. Rakstveida komunikācija pa pastu, ar visiem pieļaujamajiem termiņiem uz atbildi patiešām var aizņemt mēnešus.
Un treškārt.
Tavs minētais 26.pants - Lasi uzmanīgi, gudreli!
" Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs 15 darbdienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz patērētājam rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu."

Pārtulkošu - 15 dienu laikā, lielākais uz ko tu vari cerēt ir atbilde, kurā tev pateiks, ka var piedāvāt tikai garantijas remontu. Nu un vari turpināt ar viņiem saraksti. :) Bez tam, lūdzu ņem vērā, ka šajā pat pantā ir noteikts, ka Pārdevējs var arī nesniegt tev atbildi šajās 15 dienās, ja viņam ir pārāk maz laika, lai jautājumu izskatītu - viņam tevi par to ir jāpabrīdina, ka būs vēl nepieciešams laiks, jo bla-bla-bla sarežģījumi.

Un visbeidzot! Ja tev dzīvē nav ko darīt, kā tikai bezjēgā kasīties un čakarēt nervus sev un citiem - uz priekšu. Bet nestāsti muļķibas normāliem cilvēkiem!
Caur instancēm jārisina jautājumi, kad patiesi tiec čakarēts. Parastie garantijas remontu gadījumi ir jāuztver kā normāli Garantijas remontu gadījumi. Tā ir TEHNIKA. Un tehnika, agrāk vai vēlāk - LŪZT! Un tas ir normāli!

A AlexanderP 20.04.2018

Oh, visscienījamais Tong Po. Tas, ko rakstu, ņemts no pozitīvas un diezgan ne mazas pieredzes. “Čakarē” tikai pārdevēji, kuri nepienācīgi pilda savus pienākumus klientu apkalpošanas garantijas gadījumos.

Pirmkārt, pēc PTAL 28.panta vispirms prasam (1) saremontēt un tikai, ja viņi to nevar, prasam (2) apmainīt uz līdzvērtīgo, un tikai, ja arī samainīt viņi nevar, tad (3) prasam atgriezt naudu, aprēķinot godīgu nolietojumu. Ja nevar izpildīt (1) pirmo, tad jāpiedāvā (2) otro, ja nevar izpildīt (2) otro, tad (3) trešo. Izskatās, ka vai nu Jums neveicās, vai nu Jūs esat pārdevējs, kuram tas nu ļoti nepatīk un nepatīk laicīgi pildīt savus pienākumus.

Otrkārt, lēmums nebūs pozitīvs, ja pie preces bojājuma bija klienta vaina. Par “nu ļoti ilgiem laikiem” no pieredzes varu teikt cik viss aizņem laika vairākos gadījumos – 15 dienas atbildes gaidīšana no pārdevēja + līdz 30 dienas PTAC lēmuma gaidīšana, ja pārdevējs pārkāpj likuma paredzēto kārtību. Kopā aptuveni 45 dienas. Izņēmuma gadījumā, ja būs nepieciešama izskatīšana tiesā un ja ir “visi papīri”, aptuveni + 30 dienas (ja otra puse “nebremzēs”).

Sastopoties ar neizpildīgiem pārdevējiem, ja vispirms klients bija nodevis ierīci uz “garantijas remontu”, kad pienāks laiks griezties PTAC (ja “serviss” neremontē un “velk”), būs jāņēm vērā, ka jau pagāja līdz 30 dienām vai pat vairāk, un nu beidzot, rakstot prasījuma pieteikumu (iesniegums), klientam būs vēl jāgaida augšminēto laiku (15 dienas atbildes gaidīšana no pārdevēja + līdz 30 dienas PTAC lēmuma gaidīšana. Kopā aptuveni 45 dienas.). Tātad kopā jau 105 dienas, ja nodot pēc Jūsu slavenās garantijas, un tas vēl, neskaitot, ja būs jāgriežās tiesā.

Treškārt, no pieredzes, vairākos gadījumos godīgi pārdevēji atrisina prasību pilnībā 15-20 dienu laikā. Uzreiz uzrakstītais pārdevējam prasījuma pieteikums (iesniegums), nevis nodošana tikai remontam pēc garantijas, patiešām var saglabāt klientam gan laiku, gan nervus...

...salīdzinot ar “garantijas remontu”, kur pie vārda dažu pārdevēju “servisi” vispirms meklē kā var atteikt remontu un, atradot milimetra garu svītriņu uz korpusa, raksta, ka ierīce ir no 9 stāva mesta uz asfaltu un neiedomājamiem remontu termiņiem, kā neskaties klientam ātrāk un drošāk būs, ja pārdevējam viņš uzreiz pieteks preces neatbilstības novēršanu pēc patērētāju tiesībām, uzrakstot prasījuma pieteikumu (iesniegums).

Un visbeidzot, atteikumu iespēju zinātājs! Izskatās Jūs tiešām čakarē, ka klientam ir tiesības, kuri pārdevējam jāpilda laicīgi.

Dainis 17.04.2018

MK trade pārsvarā ir problēmas ar loģistiku, visticamāk jūsu dators stāvēs 40 dienas noliktavā, pirms tiks vispār nogādāts servisā, viņi tā dara lai ekonomētu naudu.

A AlexanderP 18.04.2018

Tatād velreiz. Kad iegadatai ierīcei ir defekts klientam ir divi varianti, kā viņš var likumiski rīkoties - 1. Nodot pec garantijas vai 2. Nodot pec pateretaju tiesībām, uzrakstot prasijuma pieteikumu (iesniegums) pardevejam.

1. Nododot pec garantijas, apkalpošana notiek garantija paredzetos termiņos, un pec "servisu" uzkatiem par "saprotamiem termiņiem" tas var ilgst "mūžam ilgi" piemēram kā šeit līdz 75 dienam.

2.Nododot pec pateretāju tiesībam, apkalpošana jānotiek pateretāju tiesību likumā paredzētos termiņos - 15 darbadienu laikā no prasijuma iesniegšanas brīža jabut panāktai vienošanai par neatbistības noveršanas veidu . Termiņš var būt pagarināts bet pamatoti. Pateretāju tiesību likums 26.1 pants 5 un 6 punks.

Redzams, kā gudrāk griezties uzreiz pec pateretāju tiesībām. Tad klienta laiks bus viennozimīgi saglabāts. Klients ir tiesigs griezties pie pardevēja un ja likums paredz 15 dienas, tad ar to jareiķinājas pardevējam nevis pircējam.

Cienijamais Tong Po, nemaldiniet pateretājus.

T Tong Po 18.04.2018

AlexanderP. Likumu zinātāj! Tavā Patērētāju Tiesību Aizsardzības likumā atrunātais "saprātīgais termiņš" nedrīkst pārsniegt 30 dienas jeb vienu kalendāro mēnesi, ko serviss drīkst tērēt uz iekārtas salabošanu. Ja Tu runā par 75 dienām, nu tad čau!
Protams, ja klients neinteresējas, tad servisa cilvēki pieņem, ka klients gatavs gaidīt. Bet normāli, jebkurš ražotājs apstiprina iekārtas maiņu pret jaunu, ja iekārta nav saremontēta mēneša laikā. Pie kam, ražotājs nekad nečakarē ar nolietojuma rēķināšanu klienta precei. Ja maina - pret jaunu. Ja nav identisks modelis - piedāvā jaunāku un labāku, iespējams arī dārgāku. Ja nevar vienoties - atmaksā naudu 100% apmērā. Pārdevējs? Pēc likuma pārdevējs Tev sarēķinās nolietojumu un saņemsi mazāku summu nekā varētu.

A AlexanderP 18.04.2018

Nu beidzot cienijamais Tong Po Jus sapratat, kā pardevējam ir jaatmaksa naudu vai jadod līdzvertīgu preci apmaiņai.. Atceros kadu laiku atpakaļ runajat citu =)

Citējot Jūs "likumā atrunātais "saprātīgais termiņš" nedrīkst pārsniegt 30 dienas"...Interesti kur likuma Jus tadu atradāt tieši kur būtu rakstits atļaujoša formā noverst neatbilstību 30 dienu laikā? Ludzu pantu un punktu no likuma =)

T Tong Po 18.04.2018

Ar tevi neesmu runājis, nemurgo! Un par to, kas attiecas uz preces maiņu vai naudas atmaksu, lūdzu lasi likumu uzmanīgi un pēti PTAC pieņemtos lēmumus. Tie laiki, kad varēja preci lietot gadu un tad viegli pieprasīt lai veikals atmaksā naudu 100% apmērā - tie laiki jau sen ir garām! Tu dzīvo pagātnē! Tagad likums ļoti konkrēti regulē šos jautājumus, un naudas atmaksas pieprasījumi vai preces apmaiņas pieprasījumi ir pietiekami [slēpt]@
Lasi 30.pantu, lasi 35.pantu, skaties lēmumus, kas tikuši pieņemti tiesās. Var redzēt, ka ne sūda neesi risinājis ar Pātērētāju Tiesībām saistītus jautājumus, tikai lej šeit ūdeni.

A AlexanderP 18.04.2018

Diemžēl īsa atmiņa un manieru trūkums Jums ir cienijāmais Tong Po Jūsu komentāros =)

https://www.sudzibas.lv/1alv/1alv-pasi-palietosim-un-jums-dosim-apmainai-piedavata-lietota-un-ieprieks-remonteta-prece-c291991#c295813

Citejot Jūs "Tagad likums ļoti konkrēti regulē šos jautājumus, un naudas atmaksas pieprasījumi vai preces apmaiņas pieprasījumi ir pietiekami bezjēdzīgi." Rupīgi izlasiet Pateretāju tiesību likuma minēto 28. panta (2)(3)(4)(5) punktā.. bet labāk visu pantu no sākuma līdz beigām.

"(2) Vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi."

Tatād gan nav bezjedzīgi bet likuma pamatotas prasības!

Pateretāju tiesību likuma minēto 30 (runa iet par piegādi un pakalpojumu, bet šī situācija ir izpildīšana) un 35 (runa iet nevis par atļauju pardevējiem novers neatbilstību 30 dienu laikā, bet gan par pardevēju atbildību ja neatbilstiba pat pēc 30 dienām nebūs noversta) panta minētais neattiecās uz augšminēto situāciju.

Izkatās kā ar likuma saprašanu un manierēm Jums ir grutības.

A AlexanderP 18.04.2018

Kaut kādu iemēslu deļ pedēja atbilde uz komemtāru neatspoguļojas =)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes