Rd Electronics - Atbaidošs serviss un faktiski krāpšana.
Nožēlojams krāpnieku kantoris. Pasūtīju preces i-veikalā par 260€ un veicu samaksu, t. Sk. , par kurjeru. Veicot pasūtījumu, bija norādīts, ka piegāde ar kurjeru 2 dienu laikā, t. I. , 20.08. Nākamā dienā saņemu sms, ka piegāde būs 27.08. Zvanu, pasaka, ka “kļūda sistēmā”, un būs 23.08. Šodien, 20.08 man zvana no kantora un Saka, ka būs 24. Vai 23.08. Ok. Tad sāk ļoti nepatīkami uzbāzties ar papildus 2 gadu garantiju kombainam. Kad atteicu pirkt papildus garantiju, pēc brīža zvana vēlreiz un Saka, ka piegāde būs 30.08! Tā teikt, atriebās par atteikumu. Mana nauda, protams, ir pie viņiem, atgūt vArot 3-14 (!) dienu laikā. Tātad es ar savu naudu kreditēju šos krāpniekus. Filmas beigas.
Kategoriski neiesaku neko pirkt no viņiem! Īpaši ar priekšapmaksu.
Cienijamais klient! Paldies par jūsu atsauksmi.
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu pasūtījuma nummuru, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Paldies!
Komentāri (5)
Pārdod preci ar ražošanas defektiem redmi 9c telefona maciņš cena 7.99 šķībs neveras ciet !
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Cienijamais klient!
Ja Jūs uzskatat , ka jūsu precei ir defekts , Jums ir jāgriežās jebkurā "RD Electronics" veikalā līdzi ņemot preci, preces komplektāciju un pirkuma apliecinājuma dokumentus- čeku.
"RD Electronics" veikalā preci pieņems un nosūtīs uz ražotāja autorizēto servisa centru pārbaudei
Gadījumā, ja preces apskates laikā, tiks konstatēta preces neatbilstība (ražošanas defekts), tad Sabiedrība piedāvās Jums risinājumu atbilstoši likuma 28.panta nosacījumiem.
Paldies!
Piekritīšu par papildu garantiju viņi uzbāžās kā "Jehovas liecinieki".
Cienijamais klient! Paldies par jūsu sniegto informāciju.
Atvainojamies par sagādātajam neērtībām!
Lūdzu norādiet kurā veikala saskārāties ar šādu ""uzbāšanos"?
Paldies!