Rd Electronics - Apkalpošana
Sveiki, pirms neilga laika vēlējos iegādāties preci no rd electronics, stāvot pie preces, saucu darbinieku (pēc tam noskaidrojās, ka vārdā armands) , darbinieks uz mani skatījās, bet neizrādīja interesi nākt klāt. Pēc kāda laika atnākot, negribīgi un neieinteresēti stāstīja par preci, un beigās pat nepiedāvāja papildus garantiju, kuru es noteikti būtu iegādājusies. Esmu vīlusies kā kliente, jo viņš tobrīd bija vienīgais, kurš varēja mani apkalpot, paldies, pēdējo reizi iepirkos Siguldas rd, pateicoties viņam...
Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai mūs novērtētu!
Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet sīkāku informāciju ar Jūsu novērojumiem par saņemto apkalpošanu mums uz e-pastu [email protected]. Veicot saziņu, lūdzam norādīt radušās situācijas detaļas, kad saskārāties ar atsauksmē norādīto pieredzi.
Gaidīsim Jūsu vēstuli. Paldies!
ar cieņu, RD Electronics.
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Diemžēl joprojām neesam saņēmuši precizējumu situācijas atrisināšanai.
Lūdzam nosūtīt mums nepieciešamo informāciju vai atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Komentāri (1)
Pakaļu nenobučoja? 100% esi atlaista darbiniece. Esi informēta par tadām garantijām,
Tad jau pašai bija tas jāprasa. Tev nepiedāvāja iegādāties garantiju, ak vai! Varbūt cilvēks redzēja, ka tev grūti ar finansēm un neuzbāzās ar to ( malacis darbinieks). Smieklīga sūdzība, veikals neko nezaudēs, ja būs par vienu sūdzambībeli mazāk.