Rd Electronics - Apkalpošana
Sūdzība nav par iegādāto preci, bet gan par Ogres filiāles darbinieku komunikāciju ar klientiem - arī trīsreiz pateiktu "nē" nedzird un beigās teju vienīgais veids, kā ātrāk izkļūt ko veikala (jo laiks mums tiešām bija ierobežots), ir piekrist viņu izspiešanai ar papildus garantiju. Katrs, protams, dara savu darbu, bet darbiniekiem klientu apkalpošanas sfērā tomēr būtu jāsaprot, kā komunicēt ar klientu tā, lai viņi gribētu atgriezties. Godīgi sakot, pēc šādas izspiešanas atgriezties konkrētajā veikalā vairs nevēlos. RD Electronics, iemāciet saviem darbiniekiem dzirdēt un nepārtraukt klientus.
Cienijamais klient!
Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju "RD Electronics" veikalā- Ogre, Rīgas 23 (t/c Dauga) .
Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju. Katra atsauksme mums ir ļoti vērtīga.
Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti mūsu veikalos.
Šī situācija noteikti nepaliks neatrisināta. Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Ar darbiniekiem, situācija tiks izrunāta un noteikti būs izteikts brīdinājums.
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu.
Vēlreiz ļoti atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Paldies!
Pievienot komentāru