Ogre RD Electronic - Slikts serviss/ Mūlti vārāmais katls
Nedēļu atpakaļ pasūtīju veikalā mūlti vārāmo katlu lai būtu angļu val. Jo veikalā uz vietas bija tikai krievu val. Darbinieks aizpildīja anketu un norādīja angļu valodā un Melnā krāsā. Pirms pasūtot darbinieks parādīja uz ekrāna kad ir atzdīmējis to visu ko vēlamies. Pienāca tā diena kad atnāca izziņa kad varam doties pakaļ uz veikalu savai precei. Ierodoties veikalā darbinieks dod preci un viņa ir krievu val. Es viņam saku kad mēs preci pasūtījām angļu val. Viņš pateica kad nē jums norādīts ir krievu val. 🤦🏽♀️uz ko es viņam atbildu kad ja es būtu gribējusi krievu valodā būtu iegādājusies uzreiz veikalā tajā pašā dienā. Tāpēc arī sūtīju angļu val. Jautāju kur ir darbinieks kas veica sūtījumu? Viņš Saka kad nezinot. 🤷♀️attieksme slikta, pat neatvainojās un ejot prom teicu kad ielikšu visur internetā atsauksmes uz ko viņš tikai pasmaidīja un teica liekat droši. Esmu vīlusies
Cienījamais RD Electronics klient!
Kompānijas vārdā gribam atvainoties Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
Atzīstam, ka situācija ir ļoti nepatīkama.
Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti mūsu veikalos un interneta veikalā.
Mājas lapā nebija korekti norādīts preces apraksts. Šobrīd cītīgi strādājam pie mājas lapas pilnveidošanas. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
No savas puses darīsim visu iespējamo, lai iespēju robežās izslēgtu šādu situāciju turpmāko atkārtošanos!
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu un ceram, ka šī situācija nebūs sabojājusi mūsu sadarbību.
Vēlreiz ļoti atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Komentāri (2)
Par kādu veikalu Jūs runājat?
Ogrē T/C Dauga