AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
6. Janvārī Rēzeknes Optimus veikalā nopirku brāķētu žurnāl galdiņu, lūdzu iepakojumā, lai ielien vieglajā auto, teica, ka tūlīt izjauks, uz jautājumu, vai nav brāķēts atbildēja, ka nav, vienkārši tādus vairs neražos, tas ir pēdējais, noformēju pirkumu, kad pagriezām, lai izjauktu, izrādījās divās vietās nobrāzums, samainīt nevar, naudu atgriezt nevar, jāgaida uz lietas izskatīšanu, nezin cik ilgi, galds bija vajadzīgs brīvdienām, galda nav, naudas nav, garastāvoklis sabojāts, dzīvoju citā pilsētā, nezin kā tas beigsies. Šajā veikalā vairāk neiepirkšos, jo tur visu dara, lai cilvēks tur neiegrieztos!
Mūsu veikalos korpusa Ekspozīcijas preces no tirdzniecības zāles tiek pārdotas kvalitātē un esošā komplektācijā tikai un vienīgi ar brīdi, kad modelis tiek izņemts no ražošanas. Tas nozīmē ka prece jauna iepakojumā nav un nebūs pieejama - no rakstītā secinām, ka klients par to ir brīdināts.
Izpārdošanas precēm, atbilstoši kvalitātei tiek noteikta zemāka cena. Līdz ar to klientam ir iespēja apskatīt un novērtēt vai par esošō cenu preces kvalitāte ir pieņemama priekš pirkuma. Aicinam klientus izmantot šo iespēju pirms pirkuma, tādējādi taupot mūsu kopējo laiku un brīžiem noskaņojumu.
Klientes jautājums tika veiksmīgi atrisināts divu darba dienu laikā.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Optimus měbeled
Gluži mans gadijums.Nopirku bāra kręslus krěsli dārgi nekvalitatīvi.Neviens Tevi negrib dzirdět šinī firmā.Aizvedu brāķi uz veikalu.Nav naudas prece nelietojama.Un atbildes arī nav těrě laiku degvielu bojā nervus un gaidi.Tikai cik ilgi.Manuprāt laiks pacelt Latvijas Bez Tabu piesaistit.Cik ilgi mānīs tautu...