AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Pasūtīju bērna gūltiņu Oktobrī.2017 Pasutījumā minēts, ka piegāde līdz 35.dienām. Pagāja šīs 35 dienas zvanu Optimus. Atbild, ka izgatavotāji neuzpēj izgatavot tieši šādu, piedāvā citu variantu vienas nedēļas laikā, bet ja nē tad jāgaida 2 nedeļās un tad tiks piegādāts tas ko pasūtījāt. Sarunājam ka gaidu 2 nedēļas. Zvanu pēc šīm divām nedēļām atbild, ka diemžēl pasūtītāji nav izsūtījuši šo gūltiņu jāgaidot esot atkal nedēļa, pēc nedēļas zvanu vēlreiz saka, ka nav vēl atsūtīs uz galveno noliktavu. Pēc nedēļas zvanu atkal saka, ka nav izsūtīs jo ražotājiem tur kautkāda aizķere esot un operātors nesaprot kāpēc par to man nav paziņots. Tad pēc šīs nedēļas piezvana un saka pirmdien mašīna vedot uz manu pilsētu. Šodien 13.12.2017 zvana saka, ka reiss uz Daugavpili esot atcelts. Un, ka reiss uz Daugavpili būs tikai nākamajā nedēļā. Ļoti slikts serviss, ieteiktu izvēlēties citu, lai nebūtu šādas problēmas. Tātad pasūtījums veikts Oktobra sākumā, bet tagat jau ir Decembris. Gandrīz trīs mēneši pasūtijumu nēsmu saņēmis. Beigās pasūtījumu atcēlām meklēsim kautkur citur.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru