Optimus Mēbeles - Slikts serviss
Pus otru mēnesi atpakaļ veicām pasūtījumu - dīvāns, skapis, 3gab bāra krēsli. Ar mums sazinājās telefoniski, lika pārskatīt naudu. Dēļ krēsla dizaina mums teica, ka mēnesi var aizņemt piegāde, jo mēneša laikā ražotie krēsli tiks piegādāti veikalam un tad tālāk mums. Pēc vairāk kā mēneša atnāk e-pasts, ka bāra krēsli tomēr nebūs vairs pieejami, tādus vairāk neražos, lai izvēlamies citus. Izlēmām piezvanīt, lai saprastu, kas notiek. Zvanot un saucot pasūtījuma nr sieviete tikai runāja par krēsliem, ka būs jāatskaita nauda atpakaļ (kas vēl joprojām nav izdarīts) bet kas tad ar pārējām mēbelēm? Nelikās ne zinis. Tik līdz kā pieminēju, ka ir veikts bankas pārskaitījums, palika dīvaina un solīja, ka tuvāko dienu laikā ar mums sazināsies par piegādi. Ir pagājušas vairākas dienas, nav ne naudas, nav ne zvans. Tikai no manas puses vēl 1 e-pasts. Nav ne jausmas kā šis beigsies, bet esam uzmanīgi!
Komentāri (1)
Tā ir ar interneta veikaliem līdz ar ko maksāju pie saņemšanas.