Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Pus otru mēnesi atpakaļ veicām pasūtījumu - dīvāns, skapis, 3gab bāra krēsli. Ar mums sazinājās telefoniski, lika pārskatīt naudu. Dēļ krēsla dizaina mums teica, ka mēnesi var aizņemt piegāde, jo mēneša laikā ražotie krēsli tiks piegādāti veikalam un tad tālāk mums. Pēc vairāk kā mēneša atnāk e-pasts, ka bāra krēsli tomēr nebūs vairs pieejami, tādus vairāk neražos, lai izvēlamies citus. Izlēmām piezvanīt, lai saprastu, kas notiek. Zvanot un saucot pasūtījuma nr sieviete tikai runāja par krēsliem, ka būs jāatskaita nauda atpakaļ (kas vēl joprojām nav izdarīts) bet kas tad ar pārējām mēbelēm? Nelikās ne zinis. Tik līdz kā pieminēju, ka ir veikts bankas pārskaitījums, palika dīvaina un solīja, ka tuvāko dienu laikā ar mums sazināsies par piegādi. Ir pagājušas vairākas dienas, nav ne naudas, nav ne zvans. Tikai no manas puses vēl 1 e-pasts. Nav ne jausmas kā šis beigsies, bet esam uzmanīgi!

04.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (1)

Good Intentions 04.04.2022

Tā ir ar interneta veikaliem līdz ar ko maksāju pie saņemšanas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes