AtrisinātaOptimus Mēbeles - Preču saņemšana noliktavā
Šovakar skrēju pakaļ precei uz Mīlgrāvja 14, Rīgā. Darba laiks līdz 20:00, es ierados 19:50. Pārdevēja paziņoja, ka noliktava ir ciet, strādājot līdz 19:30! Pieprasot uzrādīt kur ir izvietota tāda darba laika informācija, pārdevēja nespēja parādīt. Solīja rīt izvietot. Kāda man no tā jēga?!
Vai tā tiešām ir normāla attieksme pret klientu? Saprotams, ka jebkurā laikā visi nevar ierasties, diemžēl ir jāstrādā.
OPTIMUS Mēbeles veikaliem ir lojāli darba laiki. Strādājam klientu ērtībām arī sestdienās un svētdienās. Preču izsniegšana bieži vien īsi pirms veikala slēgšanas nav iespējama, jo veikala slēgšana ir jānodrošina atbilstoši tirdzniecības centra darba laikam. Paldies par sniegto informāciju, noformēsim to rakstiski.
Uzņēmuma vērdā atvainojamies par radušos situāciju.
Labdien,
Preci es saņēmu nākošajā dienā. Ierados īsi pirms 19:00 Mani visvairāk pārsteidza fakts, ka tā pati pārdevēja, kas iepriekš minēja par nekur neuzrādītu noliktavas darba laiku, pati izsniedza preci - Tie jau ir klaji meli klientam, ka noliktavas darba laiks ir savādāks un tur viss ir slēgts, ja reiz, tas pats, cilvēks nākošajā dienā izsniedza preci.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (7)
Pa lielam tās jau ir jūsu problēmas, ka nevarat paspēt.
10 minūtes ir pietiekami ilgs laiks, lai izsniegtu preci.
Ir saprotams, ka visiem ir darbs un paspēt laikā nevar, taču nesaprotamas ir sūdzības par to, ka veikals 10 minūtes pirms darba laika beigām gatavojas slēgšanai. Vai visi tie, kas ierodas pirms slēgšanas (ir dzirdēti arī gadījumi, kad ienāk 1 min pirms slēgšanas un tāpat uzskata, ka ir tiesības) vismaz saprot, ka pēc klientiem vēl ir jāsakārto darba vide, jāaizslēdz durvis no dažādām pusēm, jāizslēdz gaismas veikalā un daudz kas cits, piemēram, daudz darba paliek arī pie kases pēc klientu aiziešanas? Ja darba laiks beidzas 20:00, tātad viņš tikos arī beidzas, dažās valstīs darba dēvējus pat var iesūdzēt tiesā par to, ka darbinieks strādā ilgāk, nekā ir slodze, bet pie mums tā sauktajiem klientiem ir pilnīgi pie kājas, saucot saukļus "klientam vienmēr ir taisnība", "es iegāju darba laikā, tāpēc strādājiet", "ja nepatīk šāds darbs - nestrādā"... ja jūs aizkavējaties un preci jums izsniedz (čeka izsišana, noliktavas atvēršana un preces izdošana) jau pēc darba laika beigām, sanāk, ka darbinieki paliek vēl kā minimums uz 20-30 minūtēm pēc savas darba dienas beigšanās. Saliekot kopā šīs dažas minūtes, pa mēnesi sakrājas vēl 1-2 darba dienas, bet par to jau neviens nemaksā, tikai nevajag teikt "tas ir darbs". Klienti ir palikuši izlepuši, nelaipni, tēlo, ka neredzēja, līdz cikiem darba laiks un tik kačā savas pravas. Lasot visas šīs sūdzības, kad ierodas 2 min pirms slēgšanas un pat neatvainojas personālam, kārtējo reizi nākas aizdomāties par mūsu iedzīvotājiem, kurš nu vēl vainīgs galu galā ir...
Katram veikalam ir konkrēts darba laiks uz ko arī klients skatās. Un klientam neinteresē cik daudz darbinieks velta laika lai atvērtu un aizvērtu veikalu. Ja reiz veikals strādā līdz 20:00, tātad klients ar to arī rēķinās. Manā gadījumā, 10 min ir pietiekams laiks, lai izsniegtu preci.
Es uzskatu,kad šai sūdzībai vispār nav pamata.
Tieši jau tas,kad mēs visi esam cilvēki,visi strādājam un ir lietas,ko nevaram paspēt!
Arī šie cilvēki ,kas strādā Optimus Mēbelēs ir darba cilvēki,ar savu darba laiku un ir pilnīgi saprotams,ja darba laiks ir cauri(pieņemsim jau pusstundu ,kā darba laiks beidzies),atradīsies ļoti reti kāds,kurš būtu ar mieru apkalpot,jo kā jau teicu,mēs visi esam cilvēki un pēc garas darba dienas ,mēs visi gribam ātrāk mājās,bet šādos gadījumos,kur Jums ,kā klientam,tās būtu 5min.,ieskrien,paņem,tad ņemiet vērā darbiniekam šīs 5min.ievelkas daudz ilgāk!
Tāpēc būsim cilvēki arī pret citiem un savas problēmas ar tikšanu,risinam katrs pats.
(Jo ja arī nevar atrast mirkli darba laikā,visu taču vienmēr var sarunāt,kontakti taču ir plaši pieejami)!
Darba laiks tiek rakstīts priekš klienta un tieši to arī klienti redz un ar to rēķinās. Klientam nav jājūtas vainīgam, ka darbinieks ir izdomājis paslinkot vai ierēķinājis ātrāk doties mājās. Nav neviena veikala pasaulē, kura darbinieks precīzi pēc tā darba laika beigām dodas prom. Tas attiecas uz jebkuru darbu. Kaut vai meistariem, celtniekiem, mehāniķiem, kas pabeidz darbu un pēc tam vēl sakārto darba vidi un visus instrumentus.
Sūdzība ir pilnībā pamatota, vēl jo vairāk, ja pārdevēja atklāti sameloja. Par ko - var lasīt iepriekšējos komentāros.