Optimus Mēbeles - optimus

Iesaku nekad nepiekrist saņemt OPTIMUS mēbeles pa daļām, jo daļa no sūtījuma var arī nepienākt vispār. Ja sūtat kā moduļu sistēmu- tad viņu piedāvātā līgumā ierakstiet ar savu roku ka gribat moduļu sistēmu, lai nerastos problēmas. Zem Optimus darbojas firma SIA "ALB", kas atrodās Cēsīs. Naudu solīja atdot tikai par nepiegādāto skapīti, bet tas, ka bez šī skapīša jūs nevarat salikt istabā kopā visus skapjus viņus neinteresē. SIA ALB vispār neliekas ne par ko zinis, tev pašam būs jāzvana, jālūdzas... Viņi uzskata pircēju par muļķi, solot piegādāt preci, kuru tu redzi no mājas lapas, ka piegādātājs vairs neražo. Vispār OPTIMUS izmanto savu dominējo stāvokli un darīs visu, lai par skapīti nemaksātu un laiku novilcināt, uzskatot, ka paies laiks un pircējs nomierināsies. Naudu neesmu saņēmis, vajadzīgo skapīti arī ne. Pēc 4 mēnešiem uz laiku viņu darbinieks uztaisījis līdzīgu skapīti, kur redzami defekti, solot ka skapītis būs... Nu jau piektais mēnesis pagājis un izskatās ka viņi uzskata, ka viss kārtībā... BŪS JĀTIESĀJĀS... un kvalitāte arī briesmīga...

I

Komentāri (13)

Ventilators 10.02.2015

Tas tev poļu mēbelēs nav Latvijā ražots. Neskopojies

S Skudrinskis 09.03.2015

Nu kvalitēte man liekas ir vienkārši briesmas, tāpat, kā Jysk vai pat vēl zemāka. Es arī nopirku moduli un daļu jau nācas izmest miskastē, kā piemēram plauktu, kas izjuka. Un nebija nemaz tik lēti. Man pat liekas čiekurā būtu līdzīga cena ar daudz augstāku kvalitāti. Nu iegrābos un tagad zināšu, ka tur vairs neiepirkšos.

V ValerijsGuskovs 19.03.2017
slikts serviss, bojajums

Продают пользованные кресла, без болтов, и везут месяц вместо 2 дней.

V ValerijsGuskovs 19.03.2017

Хуже компании невсречал

B [email protected] 23.03.2017
slikts serviss

Ļoti slikta komunikācija.nelaipna pārdevēja-pateicoties šim pārdevēju pārim kāju tur nesperšu!

B Beņķis 11.03.2019

Pārdevēji vienkārši līdz tam novesti, jo par visu jāatbild viņiem. Noliktavas un vadības tālr.nummurus nedrīkst nevienam dot. Slepenā informācija.Ja noliktava nolaidusi fufeli, par to arī atbild tikai un vienīgi darbinieks. Darbinieks ir kā tāds ķīlnieks. Un protams, no algas arī nost, ja kāds sūdzējies. Protams, tas nav attaisnojums būt nelaipnam, bet darbinieks līdz vājprātam ir novests, pats uz savas ādas to esmu izbaudījis.

I Ilona12345 06.04.2018
slikts serviss

Šī mārīte, ļoti nepieklājīgi sarunājas ar klientiem, uzstāj savu, neuzklausa... Ja es ko saku, tad pārtrauc manu sarunu pāugstinot balsi... Fuj,

V Vit. 12.04.2018
Очень плохой сервис

Магазин-мошенник.товары бракованные.связи с продавцами никакой нет.не связывайтесь с этим магазином!

Loti slikts serviss

Prece apmaksata, piegades termins 5 darba dienas, preces nav. Zvanot konsultantam, tas tikai sola un neka... Ka dabut savu preci, kur griztie, lai situacija tiktu atrisinata? Bernam nav kur gulet...

B Beņķis 11.03.2019

Tādēļ, kā viņiem kurjeru pakalpojumi ir neatkarīgi, kas nav SIA "ALB"(Optimus mēbeles) pakļautībā. Kā grib, tā ved.

7 72Irina 22.12.2018
Apkalpošana

Ужасное отношение к клиентам,не заинтересованы в них вообще,я надеюсь,что просто попалась такая смена,что не все такие хамы.куда смотрит начальство или им тоже всёравно.настроение перед праздником изпорчино.

S sergejs 28.12.2018
slikts serviss

Palasot te sudzibas no tautas, izradas tas optimumus ir baigais shit, busu ari laikam iegrabies taja optimusa, jau menesi gaidu savu pasutijumu, tie tik atbild.. Jums zvanis! Vien riktig shit kompanija!

B Blieziens 99 07.06.2019

Neperkaties sliktas kvalitātes prece... Detalas trūkst, salaustas, vai pat saskrapetas un stūri apsisti... Divani stura zemas kvalitātes pec menesa vai vēlāk sāks izsedeties jo tirais paralons... Adas divani pec 6-9 menesiem saks drupt saucama ada nost, ir pieredze.

S Snaiperis 28.12.2022

Saskāros tieši ar tādu pašu problēmu kā autors. Pasūtīju moduļu virtuvi, pasūtījumā viens kods, pavadzīmē pavisam citi kodi, par piegādi maksāju papildus, bija sarunāts konkrēts laiks, pēc tam zvanīja, teica, ka atbraukšot ātrāk, galu gala atbrauca vispār vēlu. Un, protams, trūka skapīši un detaļas. Solīja atvest pēc nedēļas, par piegād atkal jamaksā, bet nu paši izņēmām. Attieksme pavirša, konsultante pat neuzskatīja par vajadzīgu atvainoties firmas vārdā par sagādātajām neērtībām. Pilsēta mums maza, ziņas lido ātri, gribēju padalīties arī ar pārējiem, lai visi zina ar ko būs jārēķinās. Ņemot vērā, ka ir 2022.gada nogale, inflācija un citi pirktspējas mazinoši faktori, uzņēmumam būtu vairāk jānovērtē pirkumi uz 3 000,00 Eiro. Es uzskatu, ka tā tās lietas nedarās... Bēdīgi, ka mums ir tāda attieksme.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes