AtrisinātaOptimus Mēbeles - Nekoplekts

Sveiki. Iegadajos stura divanu par pipnu cenu bez viena liela spilvena. Veikala neviens neko neizskaidroja un nedeva ari nekadas atlaides un zinamu, kad trukst viena spilvena.
Atbraucot majas, apskatot jusu majas lapa so preci ieraudzijam trukstoso spilvenu.
Veikals neuzskatija par vajadzibu pat divanu iepakot un pateikt par trukstoso spilvenu.
Velos spilvenu, ja reiz nopirku mebeli bez atlaides vai ari izskatit un atgriezst naudu par neesosu preci.
Gaidisu atbildi. Ja vajadzigs pirkuma ceks un kvits varu jums nobildet un aizsutit.
Paldies

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Arta Matīsa 28.07.2017

Sveiki. Mana problema ar spilvenu ir veiksmigi atrisinata. Spilvens ir vieta. Zel,kad sanaca tada lieta,bet kam negadas darba steiga so to piemirst. Kludities ir cilvecigi. Atvainosanas ir sanemta un spilvens pie mums. Macamies no kludam.
Paldies

Komentāri (1)

Kritiskā 17.07.2017

Aicinu drizak rakstit uz e-pastu vai telefonu so sudzibu...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes