AtrisinātaOptimus Mēbeles - Neatgriež iemaksāto drošības naudu.
Pasūtīju dīvānu, kuru nepiegādāja laikus. Lai atgrieztu drošības naudu man ir jāraksta nezin cik iesniegumi un pati darbiniece nemaz nezina, kam jābūt rakstītam šajos dokumentos, jo zvanīja un jāpārraksta tas jau trešo reizi! Ar šiem 50€ nabagāka nekļūšu, bet visiem saviem radiem un draugiem šo uzņēmumu neieteikšu un pati izvairīšos, paldies!
Ieteiktu uzlabot komunikāciju ar pircējiem un lai viss notiktu nevis caur šiem te veikalu darbiniekiem, bet pa tiešo ar atbildīgajiem!
Jautājums veiksmīgi atrisināts piecu darba dienu laikā.
Katram naudas pārvedumu gadījumam pretīm ir jābūt fiksētam dokumentam - iesniegums, pieteikums u.t.t.. To nosaka LV finanšu iestādes.
Visās organizācijās, arī pie mums, iesniegumu sagatavo pats patērētājs, norādot: jautājuma būtību; ja ir bijuši dokumenti - tiek norādīts tā numurs; ja sākotnēji nauda tika pārskaitīta caur kontu (pilnai drošībai) - norāda konta numuru un savus datus; summu.
Diemžēl veikalā uz iesnieguma pieņemšanas brīdi ir bijis jauns darbinieks un nemācēja palīdzēt pareizi.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru