AtrisinātaOptimus Mēbeles - Melīgs mēbeļu apraksts
Iegādājos skapi, kas Optimus mājas lapā bija raksturots kā skapis ar pakaramo.
Saņēmu skapi bez pakaramā. Sazinājos ar Optimus un izteicu savu izbrīnu un vēlējos, lai preci ņem atpakaļ un man atdod naudu. Atbilde bija šāda, citēju "pakaramā iztrūkums nav tāda problēma, kuru nevar atrisināt. To var pasūtīt no ražotāja"
protams, ka var pasūtīt un vēl var arī aiziet un pats nopirkt kādu pakaramo no veikalā pieejamā klāsta, bet stāsts ir par to, ka preces aprakstā un pavadzīmē skaidri un gaiši ir rakstīts - skapis ar pakaramo, bet izņemot divus plauktus tur nekā cita nav!
Tā ir patērētāju maldināšana. Nepērciet neko optimus interneta veikalā...
Šis bija man pirmais un pēdējais pirkums šinī veikalā!
Pielikumā skapis, nu jau nezinu kā teikt ar vai bez pakaramā?
Diemžēl ir notikusi kļūda. Veidojot nosaukumu, tika iekļauti nekorekti dati. Ar klienti esam sazinājušies un strādājam pie abpusēji izdevīga piedāvājuma. Sistēmā kļūda ir novērsta
Kompānijas vārdā atvainojamies par sagādātām neērtībām
Kominicējot ar klienti, piedāvājām vairākus skapja modeļus, kas atbilda klientes prasībām un nodrošinājām skapja maiņu februāra sākumā
Kliente nav komunicējusi caur Jūsu portālu. Reāli komunikācija ir notikusi un jautājums atrisināts.
Komentāri (1)
Jautājums veiksmīgi atrisināts.
Man tika piedāvāts cits skapis, kas mani apmierināja.