AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana
Iegādājos biroja krēslu, taču atvedot mājās secināju ka kastē ievietots ne tas biroja krēsls( ne tas krāsu salikums). Prasot samainīt pret īsto, Optimus nevar, taču internetā tirgo, un pat uzprasot , ka gribu iegādāties atbild ka ir. Naudu neatdod, piedāvā apmainīt pret citu, jo krēslu izvēle viņiem esot liela. Naudu nokāsa uzreiz Rīgas veikalā. Man bija vajadzīgs tieši tā veida kuru biju noskatījis un braucu pēc veikala norādījumiem 50km pakaļ uz citu veikalu. Man par savu naudu jācīnās, lai atdod, bet šie uzskata, ka tā jau ir viņu nauda. Ne man krēsla, ne naudas. Nekad vairs tur neiepirkšos un visiem ieteiktu neiepirkties, paskataties cik sūdzību. normāls kantoris naudu atdotu un viss, bet šiem laikam naudas nav ko atdot. Uz sūdzībām atbild ar termiņu 1 mēnesis.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta ka atrisināta.
Komentāri (1)
To jau var saprast,ražotājs sajaucis.Par laimi man gadījās laipni pārdevēji,tāpēc nesūdzos,ja kas arī bija ne tā,jo tas ir pašsaprotami,mēbeles tiek transportētas no vienas valsts uz otru un visādi ceļā gadās.
Ir jau arī labi un laipni un izpalīdzīgi pārdevēji,bet kā jau esam raduši,tad tikai sūdzamie,bet nevienu labu vārdu.
Varbūt kādreiz vajag pateikt arī ko jauku.
Labdien Anatolij.
Liels paldies Jums par patiesiem vārdiem. Pie mūsu apjoma diemžēl nav iespējas izslēgt visas nepilnības kaut arī gribētos.