Optimus Mēbeles internetveikals - Interneta veikals apkrāpj klientus
Piegādājot nepareizu preci, redzamā vietā pielīmējot pasūtītās preces kodu, uz līdzīgas bet lētākas preces . Prece tiek piegādāta pēdējā mirklī, tas ir piektajā dienā, pēc darba laika, aizbildinoties ar milzīgu steigu. Prece vienmēr iekrauta tā , lai identifikācijai būtu pieejams tieši pasūtītās preces kods. Līdz ar to, identificēt preci var jau pie izsaiņošanas, ja nepaveicas pamanīt ražotāja uzlīmi. Pa to laiku piegādātājs jau gabalā.
Komentāri (4)
Optimus pārstāvis: Preče ir piegādāta atbilstoši veiktam pasūtījumam internetā (papildus par komplektāciju mūsu klienti var brīvi pārliecināties veikalos), pēc termiņā ātrāk par maksimāli nosaukto pasūtījuma apstiprināšanas brīdī. Ražotāja un tirgotāja marķējms pēc nosaukumiem var atšķirties, jo pasūtījumi tiek nodoti un pieņemti pamatojoties uz konkrētās preces koda tiešī tā apsvēruma dēļ, ka nosaukumi var mainīties.
Ļoti nepatīkami, ka nepatiesa informācija tiek sludināta publiskajā telpā un to dara trešā persona, kas nav bijusi tiešā kontaktpersona pasūtījuma noformēšanai.
Aicinam mūsu klientus vienmēr sazināties ar mums pa tiešo, tā mēs izslēgsim gadījumus par domstarpībām un jautājumi tiks atrisināti operatīvāk.
Nu melo gan tas uzņēmēja pārstāvis.
Jums ir aizsītīts personīgs aicinājums iziet uz kontaktu. Tad lūdzu dodiet ziņu
Madonas veikalā iegādājos virtuves mēbeles. Tā kā to bija daudz, viena paka netīšām netika iedota. To konstatēju pēc 5 dienām, svētdienā, kad mēbeles tika formētas kopā. Piezvanot uz veikalu, bija vislabākā attieksme un atvainošanās, un pēc stundas veikala pārstāvis atveda trūkstošo paku uz mājām ( 18 km). Protams, par piegādi nebija jāmaksā.