Optimus Mēbeles - Gūlta
Tika iegādāta divguļamā gulta, pasūtot to tā tika piegādāta uz veikalu divu dienu laikā.Nogādājot to mājās un atverot vaļā kasti ievērojām , ka krāsa galīgi nesakrīt ar to kas tika pasūtīts, mēs pat nebijām informēti par to , ka gulta būs citā krāsā, OK,sazvanījāmies ar to veikalu, teica ka atbraukšot pie mums speciālists un novērtēs , kas tad nav riktīgi,jo gribējām mainīt pret citu, sāksim ar to ka speciālists neieradās, nācās atkal zvanīt, pēc dienas ieradās , bet ar lielu kavēšanos. Labi, tikām skaidrībā uzrakstījām iesniegumu , izvēlējāmies jaunu gultu, teica, ka jāgaida mēnesis, ok gaidīsim. Pēc mēneša zvans, saka , ka gulta ir atnākusi, atbraucām uz veikalu un šoreiz jau turpat ar atvērām kastes, bet nu kā jau vienmēr šim veikalam nekad nekas nevar būt piegādāts tas kas tika pasūtīts. Atverot kastes atkal nebija sakritusi viena detaļa,galīgi nebija tas ,kas ekspozīcijā. Šoreiz gan nervi neizturēja un ar maiņu viņi netiks cauri, tika uzrakstīts iesniegums par velmi saņemt naudu atpakaļ. Īsumā sakot, es neieteiktu NEVIENAM iepirkties šajā veikala, protams jebkurā citā veikalā var arī gadīties tā, bet ne jau 2 reizes pēc kārtas.Apkalpošanas tur ar nav, visiem ir pilnīgi vienalga, ne izrāda preci pilnīgi neko. Ja negribat liekas problēmas, šajā veikalā mēbeles labāk nepirkt.
Komentāri (1)
Ir pirktas vairākas mēbeles, arī gaidot. Ir viss sakritis.
Apkalpošana gan lēna un uzreiz uz vietas nevar iegādāties, vienmēr ir jāgaida. Tas gan nav ērti. Pēc idejas lapā rādās, ka ir pieejama, bet uz vietas nevar nopirkt.
Cik saprotu apkalpo tikai viena sieviete, kura atrodas gan pie datora gan pie klausules. Pārējie pēc noliktavas darbiniekiem izskatās.
No vienas puses stulba situācija, no otras, ka Tur kur viņi ņem arī nolaiž lažu vai arī neizsniedz pietiekamu informāciju pārdevējam.
Tāpēc neitrāla nostāja, jo man vēl iekrist nav gadījies.