AtrisinātaOptimus Mēbeles - Drausmīgs serviss un krāpšana
2017.gada 23.12. "Optimus mēbeles" mājas lapā pasūtījām divus drēbju skapjus, samaksājām visu summu. Atzvanīja un informēja ka skapji būs janvāra beigās, kad pienāca februāris skapju nebija, rakstījām uz e-pastu un interesējāmies kur ir mūsu skapji. Apsilīja ka būs pēc 11.februāra. Beidzot 15.februārī saņēmām ziņu, ka piegādāts skapis uz vietējo Optimus veikalu, kā bija runāts. Bet divju skapju vietā bija tikai viens. Solija no Rīgas otru atgādāt pēc nedēļas, protams pēc nedēļas tas vēl jo projām nav noticis.
Tad nu beidzot, 1.martā saņemam ziņu ka skapis ir atnācis. Cerams ka viss būs kārtībā. Bet divas nedēļas neviens neko nepiezvana un nebrīdina, kur skapis pazudis.
Liksim skapi kopā,tad manīs vai būs viss kārtībā.
Pievienot komentāru