AtrisinātaOptimus Mēbeles - Bojātas mēbeles
Veikalā izvēlējos skapi. Takā uz vietas bija tikai ekspozīcijas prece, samaksāju un gaidīju piegādi. Pēc nedēļas skapis bija klāt, taču izrādījās, ka 2 detaļas ir brāķētas. Rakstīju iesniegumu, lai piegādā veselas detaļas. Veikala personāls teica, ka piegāde notiks no rūpnīcas, kura neatrodas Latvijā un tas aizņems maksimums 6 nedēļas. Ir jau pagājuši 2 mēneši un mans skapis vēl joprojām nav gatavs. Skapi pirku veikalā, lai tas būtu ātri gatavs, jo nebija laika ilgi gaidīt. Esmu vīlies optimus mēbelēs.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (6)
Diemžēl, daudzos Latvijas internet-veikalos un ne tikai ir tāda attieksme pret klientiem... nekāda. Optimus ir paviršs un bezatbildīgs serviss. Klientiem bail pasūtīt.
Turklāt Optimus mēbelēs iepērkoties nemaz nevar izvēlēties pēcapmaksu (samaksāt, kad saņemu preci). Loģiski cilvēks pasūta, gaida, atved brāķi..grib atgriest, vai gaida detaļas.. tas ievelkas uz n-tajiem mēnešiem, bet nauda jau sen kā prom.. Kādēļ citi veikali var sūtīt preces arī ar pēcapaksu (klientam nesamaksājot ir vieglāk gaidīt pasūtīto preci), bet jūsu veikals nē? Bail, ka negribēs maksāt par saņemto brāķi, kad saņems? Nu ja..
Es pasūtīju tur preci, kas bija viņu noliktavā. Speciāli pirms tam sazinājos ar menedžeri, apstiprināja, ka noliktavā ir. Pasūtīju, veicu apmaksu... un gaidīju to preci vēl nedēļu. Rīgas ietvaros..
OPTIMUS MĒBELES rūp katra klienta vēlmes un mēs neatsakamies no sarežģītu situāciju risināšanas. Ja tā nebūtu, uzņēmums nevarētu pastāvēt un darboties 25 gadus. Mūsu klientiem nav bail pie mums iepirkties, neskatoties uz priekšapmaksu, viņi saņem atbalstu un jautājumi tiek risināti atbilstoši situācijai. Mūsu klienti pārliecināti, ka mēs nepazudīsim un uz mums var paļauties.
Atsevišķos gadījumos piegādes laiks ir ilgāks, par objektīviem iemesliem klientus cenšamies pabrīdināt un saskaņot. Nemitīgi strādājam un mācamies, lai mūsu klientu apkalpošanas servis uzlabotos.
Smieklīgi, pabrīdina un saskaņo, drīzāk neliekas ne zinis, kamēr pats nesāc interesēties kur Tava mēbele palikusi un kad būs.
es arī pasūtīju augustā 2017.g viesistabas iekārtu, atnāca pēc nedēļas bez stikla. un vēl joprojām stikla nav. Jau ir februāris 2018.g
Galu galā pasūtīju citur stiklu
nopērku krēslus saņemu iepakotas izrādas saplīsušas detaļas atgriezt naudu atsakās nemaina un nedod jaunas detaļas , pati kresli nekvalitatīvi nav derīgi ekspluatācijai
Pagāš Nedēļā Siguldas Optimus mēbeļu veikalā iegādājos viesistabas iekārtu, un vēlējos lai man viņu saliek, jo pats neesmu nekāds labais mēbeļu licējs, vēlējos noskaidrot cik ilgā laikā tas varētu notikt, un man atbildēja kad tajā pašā dienā pie manis atbrauks meistari, pēc pāris h viņi bija klāt un salika sekciju 1h laikā un ļoti kvalitatīvi, tāpēc citiem iesaku izvēlēties tieši siguldas veikalu, jo kolektīvs tur tiešām ir augstā līmenī!:)