Optimus Mēbeles - Bojāta prece

22.04.2022. Iegādājāmies Optimus veikalā apavu plauktu ar ādas mīksto plauktu. Kad atvedām uz māju, konstatējām ka āda vienā vietā pārgriezta. Izlēmām nākāmā dienā aizvest brāķēto preci atpakaļ uz veikalu. Veikalā pateica ka jāaizpilda pieteikumu par bojāto preci. Pārdevēja pati nofotografēja, aizpildīja un mēs tikai parakstījāmies.
11.05.2022. Atnāca atbilde, ka mēs nepierādījām to, ka mēs paši to neizdarījām.
Tādu attieksmi pret pircējiem negaidījām. Liekās ka tas nav likumīgi.

11.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (1)

B busjauok 11.05.2022

šo pašu nokopē un vērsies PTAC

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes