Novatours - EKSKURSIJAS KVALITĀTE
Man ir lielas pretenzijas par Novatour vadīto ekskursiju uz Santorīni 6.07.2011. no Krētas. Kā parasti tiekam brīdināti, lai ekskursijas neņemas nekur citur kā Novatourā, jo vietējie krāpjas, sliktas kvalitātes ekskursijas u.t.t Pieteicāmies krievu grupā, bet tikām iepriecināti, ka, tā kā pieteikušies ir 12 latvieši, būs Santorīni ekskursija latviešu valodā. Esam bijuši tādā nelielā latviešu grupā Tenerifē, to vadīja Tez-tour, bija organizēts mikroautobuss.
Bet Novatouram latviešu grupa nozīmē – zemāks serviss kā pārējiem. Skumji, bet fakts. Vispirms mēs tikām piesēdināti pie angļu/vācu grupas. Kad autobuss sāka braukt, latviešiem bija jāpārsēžas uz autobusa aizmuguri. Kur vāciski runājošie tūristi nevēlas pārsēsties, tā kā vajag stāvēt un gaidīt, kamēr gide spēs viņus pārliecināt pārsēsties uz priekšu. Starp citu, ceļš no ostas ir līkumains kalnu ceļš. Autobusā viens gids mikrofonā stāsta info angļu un vācu valodā, bet mūsu gide notupusies autobusa aizmugurē stāsta kaut ko latviešu valodā. Ko – diemžēl nezinu, jo sēžot loga pusē nebija dzirdams nekas, bet arī tiem, kas sēdēja autobusa ejas pusē, bija dzirdama tikai puse, jo mikrofonā runātais bija daudz reiz skaļāks par mūsu gides kluso balsi.
Pēc pirmās pieturvietas arī mūsu gide runāja mikrofonā, t.i., skanēja trīs valodas angļu, vācu, latviešu. Informācija bija sniegta ļoti maz. Samaksājot Novatouram par ekskursiju, saņēmu informāciju mazāk kā reklāmas bukletā!
Nākamajā pieturvietā mūs pārsēdina uz citu autobusu pie krievu grupas, bet tikai 7 cilvēkus, pārējiem 4 ar vieglo automašīnu. Kā rezultātā, tā kā mēs braucām divas kompānijas pa 4 cilvēkiem, vienai kompānijai vajadzēja šķirties. Tā bija mūsu kompānija, jo otrajiem bija līdz bērni. Tas nozīmē trīs autobusā, bet vienu veda ar mašīnu. Mēs tikām šķirti ekskursijas laikā un nevis salūzuša autobusa vai avārijas dēļ, bet vienkārši tāpēc, ka latviešiem nebija paredzēts atsevišķs braucamais (mikroautobuss).
Tādu kvalitāti par pilnu cenu esmu piedzīvojusi pirmo reizi! Galu galā maksājot 143 eiro no cilvēka vēlējāmies saņemts kvalitatīvu ekskursiju, bet saņēmām sajūtu, ja jūs esiet latvieši, tātad jūs esiet zemākas kategorijas klienti.
Uzrakstīju e-pastu uz Novatouru, bet netika uzskatīts par svarīgu atbildēt. Acīmredzot šai firmai tāds darba stils ir normāls
Komentāri (2)
Jums ir visas tiesības prasīt, lai atgriež naudu par ekskursiju.Sarūgtinājums, protams, paliks, bet vismaz kompensācija būs.
pareizi, nav ko ar tiem latviešiem - salašņām ņemties russians forever !