Netvision - Slikta attieksme, naudas izvilināšana
Apstākļu dēļ ir jāatsakās no pakalpojumiem, jo mainām dzīves vietu. Jaunajam saimniekam dzīvoklī internets nav vajadzīgs, zvanīju lai uzzinātu kā atteikties. Saņēmu momentāli atbildi par līgumsodu, par to, kd no iesnieguma saņemšanās brīža atslēgs tikai pēc 30 dienām un nekādi varianti ātrāk nav iespējami. Jautāju kāds līgumsods, jo esam jau daudzus gadus klienti, sākumā firma bija nova, pēc tam nomainīja nosaukumu līdz ar ko esam piesieti vēl turpināt attiecības divus gadus, jo redziet ir paredzēts līgumsods... Var jau arī izbēgt no šī līgum soda, ja atradīsiet vietā klientu. Vispār tīrais šoks, un naudas izspiešana atklātā formā. Neiesaku nevienam iesaistīties ar šo kompāniju.
Labdien!
Mums ir svarīgi mūsu klienti un klientu apmierinātība, kā arī klientu viedoklis un vērtējums.
Diemžēl, vietnes sudziba.lv iekšējas sistēmas kļūdas dēļ, uzņēmums laicīgi nesaņēma paziņojumu par Jūsu sūdzību.
Lai pēc iespējas ātrāk un produktīvāk atrisināt esošo situāciju, lūgums atstājiet privātā ziņā Jūsu kontakttālruni un pakalpojuma sniegšanas adresi un mūsu specialisti ar Jums sazināsies.
Cerot uz veiksmīgu situācijas risinājumu,
Ar cieņu,
Jūsu NETVISION
Komentāri (3)
Par ko sūdzība ? Paši noslēdzāt līgumu uz 2 gadi . Tā taču nav viņu problēmu ka mainat dzīves vietu . Noteikti bija iespēja arī beztermiņa līgumam ( par kuru protams noteikti būtu jāmaksā 1 eur mēnesi vairāk )
Par to, ka bijām seni klienti, un ja firma maina rekvizītus tas nenozīmē, ka jāliek punkts par līgumsodu. Es kā klients neesmu mainījusi pakalpojumu snedzēju.
Paši parakstās un pēctam brīnās.