Nordea Banka - Attieksme pret klientu
Kā ilggadējs Nordea bankas klients, jūtos pazemots un sāpināts, ka būtībā jau neesmu klients, bet ierīce robotam.Savā laikā, ņemot kredītu savai vienīgajai ģimenes mājvietai, Nordea banka man piedāvāja viņu pašu izveidotu klientu statusu, proti, Zelta klients. Jauki, mazāki %, dažas darbības pat bez tiem. Viss bija labi, līdz bankas darboņi uzdrošinājās skaidri un gaiši pateikt, ka viņu galvenais mērķis ir NAUDA. Taisnība, tas manā sapratnē, tiešām ir banku biznesa pamatu pamats un būtība. Taču, ja klients nav tāds pats uzņēmums kā pati banka, bet ir dzīvs CILVĒKS, gribētos arī baudīt DZĪVAM CILVĒKAM cienīgu attieksmi, neatkarīgi no gadu skaita un ieņēmumiem kontā. Diemžēl ..... NORDEA BANKAI TAS TĀ NEŠĶIET.
Komentāri (3)
tā arī nesapratu par ko īsti ir šī sūdzība
Nu nezinu aiziet pie psihologa, parunājies ar viņu par šo, var būt saņemsi mierinājumu pēc tik smaga trieciena, kad nācās uzzināt, ka bankas uzdevums un mērķi ir gūt peļņu nevis aplaizīt tevi visās vietās.
Ja nepalīdz aizej pie psihoterapeita var būt kaite jau ir ielaista un nepieciešam profesionāla iejaukšanās.
Nu noņēma zelta statusu, par to arī sūdzība. 2015.gadā zelta statusam ir jābūt vairāku kEUR uzkrājumam + 1k EUR katru mēnesi kontā (Iespējams, ka tie visu gadu var būt vieni un tie paši 1k/mēn... )
Esmu zelta klients, bet algu tur vairs neskaitu, jo uzkrājumiem zemi procenti. Pašlaik mazā purčika krievušu Privatbank ir gana laba manām vajadzībām un pašlaik tur viss ir bezmaksas. (karte+ibanka+sms)