Luminor Bank - Krāpšana

Jau 3 nedēļu pēc kārtas bloķēts gan konts gan karte bez iemesla no tā brīža kad tika ieskaitīta neliela naudas summa. Summu ne saņēmējs ne sūtītājs nevar atgriezt. Kā arī mīnusu nekādu nav. Dokumentus par naudu saņemto bija prasījusi 3 nedēļas atpakaļ ar tādu jautājumu no kurienes tāda nauda? Jau tikai iesniegti tajā pirmajā dienā. Cilvēkam vajadzīgs ēdiens, maksāt par dzīvokli. Bet naudu bankā neatdot. Zagļi zagļi. Informācija arī nekādu nesniedz par to.

01.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Luminor banka 01.03.2021

Sveicināti!

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu un atrastu katram klientam piemērotāko bankas risinājumu.

Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, vēršoties bankā, šoreiz bijusi negatīva. Vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām! Lai noskaidrotu situācijas apstākļus un spētu atrast veiksmīgāko risinājumu, būtu nepieciešama Jūsu sadarbība un papildu informācija. Diemžēl anonīma sūdzība nedod mums iespēju atrisināt šo situāciju.

Aicinām Jūs sazināties ar mums, nosūtot ziņojumu internetbankā vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880 (maksa par zvanu atkarīga no Jūsu operatora).

Ar cieņu
Luminor komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes