www.sudzibas.lv Luminor Bank Attieksme pret klientu

DNB Nord Banka - Attieksme pret klientu

Sarunas laikā pa telefonu bankas darbiniece vienkārši pateica, ka nevar veltīt tik daudz laika vienam klientam, kas manuprāt no bankas puses nav pieņemami!Sarunas laiks aptuveni 7 minūtes, kuras laikā pārsvarā, izliekoties, ka saprot mani no pusvārda, runāja tikai viņa...
Vispār viņai bija problēmas ar spēju komunicēt - uzklausīt, tendence pārtraukt klientu, norādot, ka klientam nav vēlēšanās risināt situāciju, diez kāpēc viņš zvanīja?...diemžēl kundze arī priekšā nestādījās...zvans veikts 16.04.2013 ap plkst.11.00, uz DNB tel. Nr.67798571.

S

Komentāri (1)

donna b 16.04.2013

Par ko tad bija saruna?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes