DNB Banka - Pazuda nauda
Meģināju izņemt naudu, bet bankomants uzradīja sarkāno ekrānu, nākāmāja dienā mēģināju cita bankomātā, parādīja, ka naudas atlikums ir tikai 9 eur, bet kad uzvānīju uz banku, tad teica ka nauda bija noņemta un lai noskaidrot, kur nauda, gaidiet līdz 14 dienam
Komentāri (1)
Luminor DNB
05.04.2019 Tele2 RĪga Plaza iegādājoties telefonu maksājot ar karti, darījums tika atteikts, izdrukāts atteikuma čeks, kopija uz rokām, nauda no konta noskaitīta, pirkums nenotika, tūlīt tika zvanīts info, kur operators ilgi un dikti centās iestāstīt kaut kādus nesaprotamus paskaidrojumus kur palika nauda un kad tiks atgriezta, prasīja atsūtīt kartes numuru, atteikuma čeku un vēl kaut kādu numuru, ko pats nosauca, ko veikala darbinieks arī izdarīja, solīja naudu atgriezt te tanī pat dienā, te 15 dienu laikā, vārdu sakot nekādas konkrētības. Pazvanot atkārtoti bankai jautāju kad tad tiks atgriezta nauda, jo braucu prom no valsts un nauda vajadzīga uzreiz uz ko operatore atbildēja, ka esot notikusi tehniska kļūda, šobrīd speciālisti labojot un tiklīdz salabos naudiņas tiks atgrieztas klientu kontos, tas ir šodien, rīt. Pagāja šodien, pagāja rīt naudas nav, informācijas nav. Vēl tika sūtīti epasti,uz kuriem neviens neatbild, tāpat tika zvanīts reizes trīs katrs sola savu, nauda uz 13.04 tā arī nav ieskaitīta, rodas jautājums par uzticību bankai, ar kādām tiesībām banka kavē savas kļūdas dēļ piesavināto manu naudu,un kur griezties pēc korektas informācijas, jā vakar čatā operatore Kristīne uzrakstīja, ka šādas naudas atgriež pēc 30 dienām, skaisti vai ne?Pirmais ko darīšu atgriezies dzimtenē, tas ir nomainīšu banku.
Kauns LUMINOR, ka jāapzog nabaga studentus.