DNB Banka - Lietojums
Labdien. Ļaujiet izteikt sašutumu par vistizlāko online bankas lietojumu pasaulē. Vai tam ka pēdējās piecas paroles nedrīkst sakrist maz ir kāds REĀLS PAMATOJUMS!? Traucē piekļūt bankai, regulāri! Neviena cita banka Latvijā šādus murgus nepiekopj. OTRS, kas pie velna ir tas veidojums, saukts par lietotāja numuru, ja pēc tam vēl jāievada parole un koda kartes kods? No drošības viedokļa tā ir PILNĪGA atpalicība, bet no lietotāju ērtības viedokļa tā ir PILNĪGA, PILNĪGA, JO PILNĪGA ATPALICĪBA.
Komentāri (12)
muļķis tu esi.
Muļķe esi TU. ar lielo M. Piekritu sudzibai, ja tev ir biznes tu saprastu.
Tas Tavai drošībai :)
neviens to nav lūdzis, mani arī kaitina vietnes, kur Tu nedrīksti izmantot iepriekš lietotas paroles... loģiski, ka domājot visu laiku jaunas paroles, es viņas arvien ātrāk aizmirsīšu.
To pašu var pateikt par e-csdd, tur jābūt sazin cik simboliem, vienam lielajam burtam, vienam ciparam un speciālam simbolam, un tas viss jāmaina ik pēc 25x, kad ieej sistēmā, reāli man e-pastam vieglāka parole nekā tur.
Nu b*ļ*c, kad paliksi bez piķa, jo tas būs izkrāpts, tad atkal bļausi, ka nav pienācīga drošība. Normālas prasības, lai aizsargātu savus klientus. Lietoju DNB. Dzīvesbiedre lieto Citadeli un Swedbanku. Abiem ir lietotāja kods/numurs, parole un kodu kalkulators. Tā kā ne***s, ka citām bankām tā nav.
Prata Tev maz.
Izmanto SMART-ID un viss būs super :)
Jā ir REĀLS PAMATOJUMS, taču tev muļķi, to nesaprast, jo esi pieradis būt zinošs visā un pārgudrs savā gudrumā un neviens normāls arguments "nestrādā" pret tādiem. Tāpēc vai nu ievēro bankas noteikumus par paroļu ģenerēšanas kārtību, vai visu labu, Un nav ko te savu trumumu demonstrēt.
Miljons reizes man viena un ta pati problema swedbanka 10 gadus atpakal pedejoreiz internetbanka gaju un iegajuvar pirmo reizi a te nifiga 5 fileles pa visu latviju. Plus nenak sms kad veic pirkumu interneta, es tiko nenopirku vertigu lietu jo nesuta sms. blaa refresoju logus bet vispar pazuda visa informacija kur tas redzets. Augstu produktiviem cilvekiem kuriem javeic daudz transakcijas dienas laika daudz pirkumi maksajumi uzstada prasibu lai viss notiek gludi un uzreiz, nejau katru dienu ardies pie datora jo darbs neiet uz prieksu tikai de sitadiem sikumiem. OMG. UN jus Kas uzbruk sudzibai, zinu ka jus neizmantojat baku biezak ka reizi menesi lai samaksatu elektribu tape KUSŠH.
O BĻA>> Atnaca pirkuma apstiprinajuma sms pec 30 min desmit gabalas un ka jau saprotams ka tas msms var iebazt jo viss jau ir papists. PASHOL DNB> ES ATSAKOS NO JUMS
Man nēesot argumentu? Tas ir slikts serviss - četros vārdos. Kāpēc tieši piecas? Kāpēc nedrīkst būt simboli? Kāpēc nedrīkst sakrist? Vienkārši internetā pameklējot, var atrast nesenas atsauces, ka nopietnos gadījumos tas nestrādā, jo uzbruku veidi jau ir citādi. Jā, agrāk tas bija aktuāli, kad ddos bija tabu un ar vienkāršu eksploitu varēja nodarīt ko būtisku.