Livas - Slikts serviss, rupja komunikācija
Ļoti slikta pieredze. Pirms 3. gadiem mamma, pensionāre, gribēja nomainīt TV pieslēgumu sliktas kvalitātes dēļ. Cenas citur arī bija mazākas. Izrādījās, ka viņa it kā bija noslēgusi ar Livas līgumu par pazeminātu maksu uz 2. gadiem. Lai izbeigt līgumu no viņas pieprasīja 90 eur kompensāciju. Līgumu mājās atrast nevarējām - mamma pat nevarēja atcerēties, kad tas tika slēgts. Citi līgumu viņai bija, un dokumentus vispār viņa glabāja ļoti akurāti. Lūdzu Livas, gan rakstiski, gan caur operatoriem, atsūtīt mums līguma kopiju, lai varam pārliecināties par līguma eksistenci. Pārdošanas darbiniece rupji man teica, ka neko netaisas mums sūtīt - lai meklējam pie sevis. Vēlāk runāju ar vairākiem operatoriem un sūtīju e-mailus ar lūgumu atsūtīt līguma kopiju, bet nekā.
2021. gada beigās līgums it kā izbeidzās un mums sāka laipni zvanīt un piedāvāt noslēgt jaunu uz 2 gadiem ar fiksētu cenu. Mēs atteicamies, vajadzēja iet prom uzreiz, bet nebija laika meklēt citu un palika pieslēgums ar standarto maksu. Šogad mamma aizgāja, es Livas informēju, lai viņi uzskata līgumu par izbeigušo ar nākošo mēnesi. Samaksāju par pēdējo mēnesi, kad mamma bija dzīva. Viņi pieprasīja atsūtīt miršanas apliecību, es atteicos, jo man nav ar viņiem jebkādas saistības. Livas turpina sūtīt man rēķinus (jau par 2. mēnešiem) un sūta īsziņas uz manu telefonu. Kārtējo reizi zvanīju, runāju ar operātoru, un man teica, ka viņi bez miršanas apliecības līgumu neslēgs un nodos parādu inkasso... Ja vēlaties izmantot Livas pakalpojumus - padomājiet 100 reizes, neko minimāli labu par viņiem teikt nevaru - terorizēja gan mammu - vecu, slimu cilvēku, gan tagad mani.
Labdien!
Paldies, ka informējāt par notikušo.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu šo situāciju, lūdzam nosūtīt mums privātā ziņā Jūsu kontakttālruņa numuru.
Gaidīsim Jūsu ziņu.
Ar cieņu,
LIVAS
Pievienot komentāru