Livas - Krāpšana, slikts serviss
Es iesniedzu iesniegumu par līguma izbeigšanu ar elektronisko parakstu, nosūtot to uz e-pastu [slēpt]@livas.lv 2025. Gada 5. Janvārī. Uz šo e-pastu atbildi nesaņēmu. Pēc tam atkārtoti pārsūtīju iesniegumu uz [slēpt]@livas.lv 2025. Gada 9. Janvārī – arī pilnīgs klusums. Šodien rakstu negatīvu atsauksmi par šo uzņēmumu un nosūtīju jaunu iesniegumu par līguma izbeigšanu (2025. Gada 18. Janvārī) , adresējot to uzreiz uz trim adresēm: [slēpt]@livas.lv, [slēpt]@livas.lv un [slēpt]@livas.lv. Interesanti, cik ātri viņi tagad atbildēs un izbeigs līgumu?
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, lūdzam nosūtīt mums privātā ziņā Jūsu tālruņa numuru vai e-pasta adresi.
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Ar cieņu,
LIVAS
Pievienot komentāru