Livas - Krāpšana, slikts serviss
Septembrī (09.09.2022) samaksāju par televīzija uz 6 mēnešus uz priekšā.
Saskaņā ar viņu akciju, ja jūs maksājat par pusgadu, viņi jums piešķir septīto mēnesi par brīvu.
Iznāk, ka es samaksāju par televīzija līdz februārim, un marts iet dāvana.
Bet par februāri man jau jāmaksā, jo decembrī Livas paaugstināja maksu par saviem pakalpojumiem uz 1.50 eiro.
Es tam nepiekrītu un uzrakstīju viņiem iesniegumu (12.02.2023) , lai viņi veica pārrēķinu, jo pēc viņu pašu akcijas sanāk, ka man jāsāk maksāt pēc marta, bet es joprojām neesmu saņēmis no viņiem atbildi.
Izrādās, viņi ar savu rīcību maldina cilvēkus, jo jebkurā brīdī viņi var pārkāpt savas akcijas / saistības. Viņi pat nemēģina sazināties ar savu klientu, lai atrisinātu problēmu.
Rezultātā es neiesaku sadarboties ar Livas.
Ar cieņu,
Viktors Vipolzovs
Labdien!
Paldies, ka informējāt par notikušo.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu šo situāciju, lūdzam nosūtīt mums privātā ziņā Jūsu kontakttālruņa numuru.
Gaidīsim Jūsu ziņu.
Ar cieņu,
LIVAS
Komentāri (1)
Šodien saņēmu rēķinu, skatos, ka pārrēķinājuši!
Paldies par sadarbību)