AtrisinātaItella - Vissliktākais serviss manā dzīve - jeb servisa nesaņemšana
Šausmas!
Pasūtīju apavus no vācu veikala 10.05, saņemu vēstuli, ja pasūtījums neatnāks 7 dienu laikā, dod viņiem ziņu lai risināt problēmu. Pagāja nedēļa, iedevu ziņu dhl de un viņi man atbildēja, ka pasūtījums jau ir Latvijā.. Labi, pēc pāris dienām izdomāju sazvanīt mūsu vietējos dhl viņi pateica, ka sūtījums tiks sagādāts caur itella, un ko jūs domājat? - jau divas nedēļas nevaru sazvanīt to šaraškinu kontoru! Vairākas e-pasta vēstules tika aizsūtītas, katru dienu zvanu - nekas! Sūdzēšos arī tālāk uz Ptac! Tas nav normāli!
Cien., Jevgenija!
Atvainojiet par negatīvo pieredzi. Sakarā ar liela daudzuma pieprasījumu apstrādi, zvanu apkalpošana diemžēl ir kavēta. Sazināsimies ar Jums, lai atrisinātu radušos situāciju.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Atkal mēģināju sazvanīt Itella un viņi man beidzot (!) atbildēja.
It kā izskatās, ka problēma tiks risināta.
Komentāri (1)
Aizrakstiet sūdzību arī pašam DHL, lai viņi redz ar kādu kaktu kantori sadarbojas, gan jau ka kaut kas mainīsies uz labo pusi, kad lielais sadarbības partneris pakratīs ar pirkstu!
https://www.dhl.com/lv-lv/home/musu-filiales/parcel/privatie-klienti/klientu-apkalposanas-dienests/sazinaties.html