www.sudzibas.lv Itella Vissliktākais serviss manā dzīve - jeb servisa nesaņemšana

AtrisinātaItella - Vissliktākais serviss manā dzīve - jeb servisa nesaņemšana

Šausmas!

Pasūtīju apavus no vācu veikala 10.05, saņemu vēstuli, ja pasūtījums neatnāks 7 dienu laikā, dod viņiem ziņu lai risināt problēmu. Pagāja nedēļa, iedevu ziņu dhl de un viņi man atbildēja, ka pasūtījums jau ir Latvijā.. Labi, pēc pāris dienām izdomāju sazvanīt mūsu vietējos dhl viņi pateica, ka sūtījums tiks sagādāts caur itella, un ko jūs domājat? - jau divas nedēļas nevaru sazvanīt to šaraškinu kontoru! Vairākas e-pasta vēstules tika aizsūtītas, katru dienu zvanu - nekas! Sūdzēšos arī tālāk uz Ptac! Tas nav normāli!

01.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 01.06.2021

Cien., Jevgenija!
Atvainojiet par negatīvo pieredzi. Sakarā ar liela daudzuma pieprasījumu apstrādi, zvanu apkalpošana diemžēl ir kavēta. Sazināsimies ar Jums, lai atrisinātu radušos situāciju.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jevgenija Careva 15.06.2021

Atkal mēģināju sazvanīt Itella un viņi man beidzot (!) atbildēja.
It kā izskatās, ka problēma tiks risināta.

Komentāri (1)

U user 17.12.2021

Aizrakstiet sūdzību arī pašam DHL, lai viņi redz ar kādu kaktu kantori sadarbojas, gan jau ka kaut kas mainīsies uz labo pusi, kad lielais sadarbības partneris pakratīs ar pirkstu!
https://www.dhl.com/lv-lv/home/musu-filiales/parcel/privatie-klienti/klientu-apkalposanas-dienests/sazinaties.html

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes