www.sudzibas.lv Itella Viennozīmīgi slikts serviss

Itella - Viennozīmīgi slikts serviss

Izskatās, ka neesmu vienīgais kam šis uzņēmums izraisa riebumu!
Apdedzinājos pirmo reizi, kad no Vācijas tika izsūtīta paciņa, kura līdz manīm ceļoja divas nedēļas (3-4 dienu vietā) . Bet diemžēl liktenis izspēlēja joku un nācās sūtīt no Vācijas vēl vienu paciņu, lai gan, pēc vairākiem ieteikumiem savam sadarbības partnerim, lai nesūta caur Dhl, tas tāpat tika izsūtīts ar Dhl, jo Vācijā tas visiem ir ērtāk. Un atkal paciņa ceļo kosmosā, jau otro nedēļu, katru dienu tiek veikti zvani uz Itella, visu laiku attaisnojumi, bet centieni atrisināt nav! Itella! Palasiet sūdzības, padomājiet, izvērtējiet kas jūsu uzņēmumā nav kā tam vajadzētu būt! Mācieties no saviem konkurentiem, kā profesionāli apkalpot klientus un pilnvērtīgi veikt savu darbu!

26.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 26.02.2021

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums https://itella.lv/sazinieties-ar-mums/ un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

D

Komentāri (2)

Sardele 26.02.2021

Kosmoss ir Covid19 laikā sūdzēties par importa piegāžu ilgumu.

D dreeee 28.02.2021

Kosmoss Tev starp kājām .
Interesanti, bet citiem ar to nav problēmas .
Tu visiem attaisnojis ar Covid? Pat sievai vai draudzenei gultā , ja nesanāk? 🤫

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes