Itella - Viennozīmīgi slikts serviss
Izskatās, ka neesmu vienīgais kam šis uzņēmums izraisa riebumu!
Apdedzinājos pirmo reizi, kad no Vācijas tika izsūtīta paciņa, kura līdz manīm ceļoja divas nedēļas (3-4 dienu vietā) . Bet diemžēl liktenis izspēlēja joku un nācās sūtīt no Vācijas vēl vienu paciņu, lai gan, pēc vairākiem ieteikumiem savam sadarbības partnerim, lai nesūta caur Dhl, tas tāpat tika izsūtīts ar Dhl, jo Vācijā tas visiem ir ērtāk. Un atkal paciņa ceļo kosmosā, jau otro nedēļu, katru dienu tiek veikti zvani uz Itella, visu laiku attaisnojumi, bet centieni atrisināt nav! Itella! Palasiet sūdzības, padomājiet, izvērtējiet kas jūsu uzņēmumā nav kā tam vajadzētu būt! Mācieties no saviem konkurentiem, kā profesionāli apkalpot klientus un pilnvērtīgi veikt savu darbu!
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums https://itella.lv/sazinieties-ar-mums/ un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Komentāri (2)
Kosmoss ir Covid19 laikā sūdzēties par importa piegāžu ilgumu.
Kosmoss Tev starp kājām .
Interesanti, bet citiem ar to nav problēmas .
Tu visiem attaisnojis ar Covid? Pat sievai vai draudzenei gultā , ja nesanāk? 🤫