Itella - Slikts seviss
16. Jūnijā Vācijā veicu pasūtījumu ar numuru cp979125154de.22. Jūnijā sūtījums ieradās Latvijā. 25. Jūnijā mēģināja piegādāt. Tas izpaudās tā, ka vnk atbrauca līdz mājām un tā arī aizbrauca, jo sūtītājs bija norādījis tikai adresi, bez kontakttālruņa vai e-pasta. Itella nekādu papildinformāciju tā arī necentās noskaidrot. 29. Jūnijā, kad zvanīju viņiem, teica, ka tā kā neesot nekādas kontaktinformācijas - nevarot piegādāt. Nosaucu savu numuru, vienojāmies par piegādi 30. Jūnijā laikā no pulksten 10: 00 līdz 18: 00. Man lūdza no rīta zvanīt, lai precizētu konkrētu piegādes laiku. Kad 30. Jūnijā veicu zvanu, man pateica, ka notikusi šķirošanas kļūda, tāpēc šodien piegādi nav iespējams veikt. Kad jautāju, vai pati vari aizbraukt pēc paciņas Ķekavā, jo 1. Jūlijā izbraucu ārpus Latvijas, saņēmu ziņu, ka viņi nezina, kur sūtījums atrodas - Ķekavā vai kur, jo notikusi kāda sistēmas kļūda. Solīja 2 stundu laikā noskaidrot un atzvanīt, vai varu pati braukt pakaļ. Tā arī nekādu atbildi nesaņēmu. Vidējais gaidīšanas laiks līdz paceļ zvanu: 10 minūtes. Vislielāko neizpratni raisa tas, ka no Vācijas sūtījums (un tā parasti ir) tiek piegādāts punktuāli un precīzi, bet pēc tam notiek aizķeršanās Latvijā. Pati šo kurjeru neizvēlējos, ar to automātiski ir līgums firmai, kur veicu pasūtījumu. Nevienam nākotnē neiesaku izmantot šo uzņēmumu!
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Mēs parbaudīsim situāciju un sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Pievienot komentāru