Itella - Slikta attieksme, negodīgs darbs
Labdien. Uz Itellas atbalsta centru esmu zvanījis jau 3 reizes un katru reizi mani baro ar solījumiem vai arī melo. Mana paciņa ienāca 30.12. Un ne uz manu adresi bet uz narvesen kastīti kaļķu 2. Sazvanījos, bija laipna meitene kura paskaidroja ka uz pakas esot pazudusi adrese un esot tikai Latvia un telefona numurs. Tā neticīgi un jocīgi, adrese pazūd, tel. Numurs paliek. Sarunājām ka pēc vecā gada paku izsūtīs uz adresi kas ir 105km no Rīgas. Nesaņemot nekādu ziņu zvanīju trešdien lai uzzinātu kas tur notiek. Puisis atbildēja ka ceturtdien paka tiks nosūtīta lai gaidot. Tā sēdēju mājā un gaidīju līdz domāju atkal pazvanīt. Minūtes 40 gaidīju sarunu, beidzot sazvanīju. Tas pats puisis diezgan nelaipnā balsī man skaidroja ka paku saņemšu rīt. Prasīju kāpēc, tad viņš atbildēja ka vietas nēsot bijis busā nelielai paciņai, bet kautkā tas skanēja nepārliecinoši no viņa. Prasīju, cik tad Ilgā laikā itellai ir jāpiegādā paciņa, uz ko man viņš atcirta ka tā esot konfidicionāla informācija. Es pat apstulbu, jo nezināju, ka ja es prasu termiņus, tas ir liels noslēpums. Tad puisis vēl man sāka pārmest to ka es bļaujot. Es noklausījos 2 reizes mūsu sarunas ierakstu un nekur neatradu to ka es bļautu. Jā, puisis laikam domāja ka ierakstās tikai viņu sarunas un man tādu tiesību nav. Ok. Es pagaidīšu vēl rīt, ja jau solīja rīt un vēl personīgi atsūtīt kurjera numuru kur es lai zvanot un prasot cikos man atvedīs paciņu! Es visu laiku domāju ka kurjeram ir jāzvana klientam par pakas piegādes aptuveno laiku, bet te izrādās viss otrādi. Sanāk ka mums itella ved pa velti un mēs par to nemaksājam. Lai nu kā, bet iespaids par atbalsta centra darbinieku man palika slikts, slikta komunikācija, atieksme, atrunāšanās un es negribu nevienu apvainot, bet tādas aizdomas arī ka meli. Sausais atlikums. Gaidu rīt paku, ja nē, paturu tiesības visus audio un skrīnšotu materiālus nodot augstāk stāvošām instancēm, lai tad viņi tur izlemj. Klāt pielikšu tikai ekrānšāviņu no izsekošanas 17track kur skaidri apvilkts ir par piegādes vienošanos, bet tālāk tikai reģistrēts reģistrēts un reģistrēts.
Izsekošanas numurs 00664300421959092105
Labrīt!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Sirsnīgi atvainojamies uzņēmuma vārdā par radušos situāciju!
Jūsu sūtījums šodien tiks piegādāts uz norādīto adresi, kurjers jau ir ceļā.
Diemžēl lielā sūtījuma apjoma dēļ, kas saistīts ar svētku dienām un Covid-19 ietekmi, sūtījumu piegāde var kavēties.
Uzņēmums šobrīd veic visus iespējamos procesu uzlabojumus, lai šādas situācijas nākotnē nerastos.
Ļoti atvainojamies operatora vārdā, mēs veiksim pārrunas ar šo darbinieku ar mērķi nodoršināt mūsu Klientiem izcilu apkalpošanu.
Pateicamies par sapratni!
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Komentāri (1)
Labdien!
Esmu nskaidrojusi, ka par šo jautājumu ir jāsazinās ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju, www.sprk.gov.lv, +371 67097200, kas Itellai Latvijā ir izsnieguši licenci vai arī Deutsche Post, www.deutschepost.de, kas ir noslēguši tiešo līgumu ar Itellu par mazo paciņu piegādi Latvijā.
Diemžēl, saziņa ar pašu Itellu ir bezjēdzīga - tikai atrunas, meli un pārmetumi.