www.sudzibas.lv Itella Palīgskolas līmeņa apkalpošana

Itella - Palīgskolas līmeņa apkalpošana

Palīgskolas līmeņa
apkalpošana. Sūtījums atnāca ātrāk, nekā pati piegāde pa Latviju. Sūta kaut kādus epastus, es atbildu, gaidu dienām ilgi. Tad nepaspēju pacelt klausuli, zvanu atpakaļ, tur saka ka visi operatori aizņemti, atkal seko epasts ar tekstu: neatbildējāt uz zvanu tāpēc piegādās rīt. Rakstu, lai beidzot atved man paku šodien, ka gaidu jau 2 nedēļas. Atbild, ka paka esot noliktavā un šodien vairs nevar aizgādāt (bet zvanīja man burtiski pirms 10 min. , vnk nepaspēju pacelt klausuli) . Pieļauju, ka zvanīja man tāpēc, lai paziņotu par piegādi, bet sprauž batonus. Itella, kāpēc pēc veselas sūdzību gūzmas jūs neesat mainījuši attieksmi un darba stilu? Nedēļas laikā no ārzemēm atnāk sūtījums, bet pa Latviju, turklāt uz Rīgu, tas klejo 2 nedēļas. Ziniet, kā tas izbesī?

27.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 27.11.2019

Labdien,

Lūdzu, atsūtiet Jūsu sūtījuma numuru uz e-pasta adresi [email protected], lai mēs varētu pārbaudīt radušos situāciju.

Izsakot patiesu atvainošanos ar sagādātajām neērtībām,
Itella Klientu apkalpošanas nodaļa

P

Komentāri (3)

Pacco_al 27.11.2019

Tas tiešām izbesī, ja jūs divu nedēļu laikā nespējat saskaņot pakas saņemšanas laiku. Nu tiešām palīgskolas līmenis.
Neviens jūsu paku speciāli nekad nevedīs, ir maršruti un virzieni. Kaut kas nepatīk - aizbraucat uz noliktavu un saņemat protams arī tas iepriekš ir jāsaskaņo un arī protams tas ir jāizdara norunātajā laikā jau savlaicīgi rēķinoties ar sastrēgumiem un ceļa situāciju.

Z zilais valis 27.11.2019

Labdien,

Lūdzu, atsūtiet Jūsu sūtījuma numuru uz e-pasta adresi [slēpt]@itella.com, lai mēs varētu pārbaudīt radušos situāciju.

Izsakot patiesu atvainošanos ar sagādātajām neērtībām,
Itella Klientu apkalpošanas nodaļa

***
Davai beidziet fleitēt! Nelasāt Jūs to e-pastu! Nedēļām! Atnāk tikai automātiskais paziņojums:

Paldies, Jūsu e-pasts ir saņemts!

Mēs noteikti atbildēsim Jums iespējami ātrā laikā, tomēr ne vēlāk kā nākamajā darba dienā (pirmdiena - piektdiena no 8:00 -18:00)

Īpaši steidzamu jautājumu gadījumā lūdzam Jūs sazināties ar mums, zvanot pa tālr. +371 67815914

Thank You, we received Your email!

We will get back to you as soon as possible, but no later than the next business day (Monday-Friday from 8:00-18:00)

In case of special urgency, please contact us by phone +371 67815914

Ar cieņu / Respectfully
Itella Klientu apkalpošanas komanda / Itella Customer Service Team

Man analoģiska situācija. Jau divas dienas zvanu, tāda sajūta, ka tur sēž viens cilvēks un atbild uz visiem jautājumiem. Jo gaidīšanas laiks aizņem līdz 20 min. Divas dienas man saka gaidīt īsziņu, bet pārbaudot uz Itella mājas lapas , kur atrodas mana paka, jau divas dienas stāv, ka paka atrodas ceļā pie pasūtītāja. Turklāt, viens pat nepaprasīja, vai klientam vispār tur ir ērti saņemt savu paku. Jo man visu laiku veda ar piegādi uz noradīto adresi, kāpēc šoreiz tādas kardinālas izmaiņas ?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes