Ge Money Bank - klientu apkalpošana
Tas nu gan ir kantorītis ar darbinieci Sanitu priekšgalā. Galu galā šī bravūrīgā darbiniece bija tik nobijusies, ka nespēja pat atklāt savu uzvārdu.
Izrādās, ja esi labs klients, maksājumus veic laicīgi un esi spējis nomaksāt vairāk, tad par sodu pienākas nemainīga procentu likme un bez iespējām pārslēgt līgumu, jo atbilde skan - pats esi vainīgs, ka parakstīji tādu līgumu. Parasti jau bankas piedāvā iespēju pārslēgt līgumu, kas, protams, ir maksas pakalpojums un šajā gadījumā arī GE Money (ja nokļūsti pie pareizā operatora-klientu apkalpotāja. Bet, ja Jūs apkalpo Sanita, kura diemžēl nobijās nosaukt savu uzvārdu, jo manā A/m līzinga līgumā neesot rakstīts, ka viņai jāatklājot savs uzvārds :D Smieklīgi, Sanita uzskata, ka viņai nav jāievēro vispārējā likumdošana, tikai GE Money bank iekšējās kārtības noteikumi un līzinga līgumi :D Kaut nu viņai izdotos pašai iztikt kaut vai bez Darba likuma!!!
Tad nu gribu brīdināt - ja Jūs piezvaniet uz 1878 un Jūs apkalpo Sanita, tad neuzticities viņas subjektīvajam viedoklim un ciniskajai attieksmei. Pamēģiniet piezvanīt vēlreiz un varbūt Jums trāpīsies cits, daudz zinošāks, laipnāks un katrā ziņā cilvēciskāks klientu apkalpotājs, kurš spēs gan Jums palīdzēt, gan iedziļināsies problēmas būtībā nevis sūtīs Jūs uz citu banku, kas piedāvā citus pakalpojumus.
Komentāri (3)
uiii...GE Money, mans tetis joprojam ladejas, ka mashinu panjema caur GE Money...
tads kantoris...
Stulbaakaa kompaanija, kas vien var buut...
Ejat Jūs visi NAHUJ, kuri dirš tikai sliktu par GE Money Bank. [slēpt]@