Fielmann - nav klientorientēts serviss
Tas, protams, ir lieliski, ja klientam izstāsta, ka iedomātas brilles pagatvot būs sarežģītāk, dārgāk un ar tām būs jāapietas vēl uzmanīgāk nekā ar esošajām, bet darīt visu, lai veselu stundu mēģinātu pārliecināt izvēlēties pavisam citādākus rāmjus nekā es vispār vēlos (bezrāmju vietā - rāmjus), turpināt par to, cik tie būs daudz dārgāk izgatavojami (lai gan starpība ir 30 EUR), tad nerimstoties, ka tas tik sarežģīti un varbūt vispār nav izdarāms, līdz beidzot pierunājot izvēlēties no vismaz vēlamā stila ne tos rāmjus, kas stundu rūpīgi izvēlēti, bet citus - jo tajos, lūk, būs vienkāršāk ielikt lēcas...Katrā ziņā aizgāju neapmierināta, jo mājās man jau tādas brilles ir, gatavotas citā salonā, kurā neatceros nevienu gaužamies par to, cik tas vājprātīgi sarežģīti un gandrīz neiespējami. Vajadzēja rezerves brilles. Tagad būs rāmjos, kas nepatīk, lai meistaram būtu bijis vienkāršāk. Kad pie mums beidzot būs klientorientēta attieksme, kad pārdevējs meklē labāko iespēju klientam, nevis sev, turklāt ne jau par velti, laikam vēl ir laika jautājums. Skumji.
Komentāri (5)
Laikam te nepaveicās,
Man gan ideāla pieredze pirmo reizi, kad devos uz salonu arī neatradu tādus briļu rāmjus, kas man patiktu un konsultante ieteica atnākt pēc vairāk kā nedēļas, jo tad būšot jaunā kolekcija, kas bija ari taisnība. Un tad arī atradu tieši tādus ramjus kā vēlējos un arī par saprātīgu cenu. Protams esmu sajūsmā par to ka pie viņiem vienmēr ir pieejams meistars ja nu kas un arī apkalpošana nav tā lēnakā
Man arī ir bijusi tikai laba pieredze ar Fielmann, nekko sliktu par viņiem teikt nevaru
Ko tad ņēmi tos rāmjus ja nepatika? Par maz optikas salonu mums ir? Atradi par ko sūdzēties, uz vietas to visu vajadzēja teikt nevis piekrist un pirkt. Nožēlojami.
Fielmann (Marijas iela) es arī piedzīvoju vilšanos. Tas bija dažus gadus atpakaļ. Vēlējos pasūtīt progresīvās lēcas un ietvarus arī. Viss tika izrunāts, savu izvēli izdarīju. Īpaši pievērsu uzmanību lēcām. Kad saņēmu brilles it kā neko. Mājās sāku skatīties un nosecināju, ka tās der tikai tālumam un lasot izmantot nevaru, jo laukums ko redzu neietver vienu lapas platumu. Devos atpakaļ un izstāstīju, kas par lietu. Stundu man centās pierādīt, ka tas ir normāli progresīvām lēcām, bet es jau iepriekš zināju un pieteicu, lai tuvumā redzamais laukums atbilstu vienas A4 lapas platumam. Bet nekā! Gala rezultātā neko nepanācu. Samaksāju par lēcām un ietvariem 360 latus un noliktu plauktiņā par piemiņu no FIELMANN. Šo firmu neiesaku nevienam, jo jūs neko nepierādīsiet, ja negribiet nodot kādam citam ekspertam! Eksaperts atkal maksās attiecīgu summiņu!
Kvalitāte neatbilst solītajam!!!! No 3 variantiem man ieteica dārgākās lēcas. Piekritu,jo redze būtiska. Taču 3 nedēļu laikā tā arī nespēja man ielikt briļļu rāmjos kvalitatīvas lēcas. Trīsreiz veica garantijas remontu, kur rezultāts švīkas lēcās palika. Solīja atgriezt naudu, taču atpakaļ saņēmu bojātu savu briļļu rāmi turklāt acu priekšā no rāmja tika izlauzti stikliņi, šādi atgriežot man naudu, ko biju samaksājusi 90€ par stikliem. Par bojāto rāmi kurš tika saskrāpēts fielman atbildību neuzņemas!
Pa gabalu no šī drausmīgā kantora un tā apkalpojošā personāla!!