Fielmann - Slikts serviss
Esmu pastāvīgs klients. Brilles pirktas gan meitai gan dēlam jau ne pirmo reizi. 08.08.2024 iegādājamies jaunas brilles un galvenais jautājums bija: paspēsiet līda 01.09.2024? Pateica ka jā, jo brilles tiek izgatavotas 14-15. D. D. Laikā, kas ir 28-29.08.2024) . Brilles saņemam tikai 02.09.2024. Uz jautājumu: kāda būs atlaide par kavēšanos - atbilde - prasiet dpd. (it kā dpd pazaudēja visu fielmann piegādi) . Vecāka pārdevējā aizmuka veikala tālākajā Stūri un atstāja mācekli apkalpot mūs. Pretīgs serviss un attieksme. Ne informācijas pa pasūtījuma kavēšanos, ne atlaides un attieksme - ņemiet un tinieties prom, sakiet paldies, ka vispār piegādāts.
Komentāri (1)
Diezgan pārdroši atbildēja ņemot vērā, ka piegāde nav atkarīga no viņiem, bet tā uztaisīt paspēja. Kas mainijās pa vienu dienu?