AtrisinātaFielmann - Drausmīga attieksme pret klientiem
Šis ziņojums veltīts cilvēkiem, kuri atnākot uz veikalu vēlās saņemt patīkamu attieksmi un draudzīgu atmosfēru!
Iesākumam pateikšu to, ka veikalā fielmann biju pastāvīgs klients, esmu iegādājusies gan brilles, gan saulesbrilles, vairakkārt biju uz redzes pārbaudēm, kā arī katru mēnesi iegādājos kontaktlēcas.
Stāsts būs par to, kā viena sadomājusies pārdevēja Alise, izvēlās kurus cilvēkus apkalpot un kurus nē. Ja iesiet uz veikalu fielmann, kas atrodas Rīgā plaza, tad pirms vērsties pie pārdevējām, lai saņemtu jums nepieciešamo, izlasiet pārdevējas vārdu. Ja vārds būs “Alise” un jūs neizskatīsities pietiekošā vecumā (dēļ jūsu labiem gēniem vai vienkārši laba izskata) , vai ja jums nav uzvilktas brenda drēbes ar milzīgiem uzrakstiem (tā lai alise to redz) , tad labāk pameklējiet citu, lojālāku pārdevēju! Savādāk apkalpot šī persona jūs atteiksies, savu izdomāto iemeslu dēļ, kā arī pie reizes runās ar jums ļoti pretīgā un sarkastiskā tonī! Iemesls kura dēļ es netiku apkalota, bija tāds, ka man nebija maskas, kaut gan tajā pašā brīdī, sieviete ar meitu blakus man, tika apkalpota bez sejas maskām un diezgan ilgu laiku (ap 30min) un neievērojot 2 metru distanci! Laikam tāpēc, ka cilvēkam kuram pie sāna bērns ir automātiski pieaugušais, kuru ir jāapkalpo. Bet es savu 26 gadu vecumā, neesmu pietiekoši pieaugsi, lai Alise mani apkalpo. “diemžēl” savu mazo bērnu ar vīru atstāju pie veikala sagaidīt mani, jo bija Rinda un bērns bija nepacietīgs, lai nesagādāt neērtības citiem klientiem, kā arī darbiniekiem, vīrs ar bērnu gaidīja mani ārā. Par velti es iztērēju savu un savas ģimenes laiku.
Ak jā, ienākot veikalā, sasveicinājos ar citu darbinieci, kura sasveicinājās ar mani, norādīja kur mani apkalpos (jo viņa pati bija aizņemta) un ne vārda nebija par to, ka bez maskas mani neapkalpos. Kā arī pie ieejas nav nekādas zīmes, ka bez maskām šajā iestādē neapkalpo! Un likumā arī nav nekas noteikts, ka cilvēkus bez maskām neapkalpo un, ka visiem piespiedus jānēsā maskas! Ir tikai mutisks lūgums sakarā ar šo! Maskas man diemžēl nebija līdzi, jo ieskrējām veikalā ātri un maska palika mašīnā. Gribēdams pārbaudīt, vai šis tiešam ir veikala “noteikums” (sakarā ar maskām) , aizbraucām uz akropoli (jo lēcas es tā arī nesaņēmu) , veikalā fielmann kas atrodās akropole, mani apkalpoja 2 minūšu laikā, bez maskas!
Par sliktu attieksmi pret klientiem esmu dzirdējusi vairākkārt, izlasīju arī šeit par neprofesionālu attieksmi, šoreiz saskāros arī pati.
23.10.2020 Ar mani sazinājās klientu apkalpošanas vadītājs, atvainojas par šo nepatīkamo situāciju. Ar konsultantu tiks veiktas pārrunas(uz ko es ļoti ceru), kā arī atvainošanas veidā tika piedāvāta dāvana(KL šķidrums). Liels paldies šim vadītājam, situācija atrisinājās. Par dāvanu atsevišķs paldies, bet nozīmīgāk priekš manis būs, ja ar šo konsultantu tiešām tiks veiktas sarunas. :)
Komentāri (20)
Par ko vispaar ir sudziba, Jus pati saprotat? To visu ko jus uzrakstiijaat var uzrakstit 3 teikumos.
Uzrakstiet
Kādā veidā Jūs nospriedāt, ka tiekat vērtēta pēc vecuma, izskata, finansiālā un ģimenes stāvokļa? Norādat diezgan apšaubāmus argumentus, un pati nesekojat līdzi valsts noteiktiem pienākumiem sabiedriskās vietās. Tiesības ir, un pienākumi vēl jo vairāk!
Kā jau tekstā minēju, blakus man sēdēja sieviete ar meitu, kuras tika apkalpotas bez sejas maskām, kas man lika domāt, ka biju vērtēta pēc vecuma/ģimenes stāvokļa. Kā arī veids kādā ar mani tika veikta saruna, lika nodomāt, ka konkrētā persona izdomāja pamācīt “meitenīti”. Par ko arī liecina, šīs personas komentārs, kas ir zemāk.
Valsts noteikumiem/likumiem sekoju, tāpec arī tikai uzrakstīta “sūdzība”, uz brīdi kad situācija notika, esošie likumi nebija spēkā.
Ziniet, meitenīt, no malas gan viss izskatījās pavisam citādāk. Ja situācija nebūtu saistīta ar masku lietošanu, iespējams nebūtu pievērsusi uzmanību, kaut gan to būtu bijis grūti nepamanīt tieši jūsu uzvedības dēļ. Šādu klientu dēļ kā jūs, citiem cilvēkiem ir nepatīkami apmeklēt sabiedriskas vietas. Un ticiet man - dzīvē jums nepalīdzēs ne jūsu piesauktie brendi, ne gadu skaits, bet gan briedums un iekšējā inteliģence.
Tieši jūsu attieksmi varēja vērtēt kā augstprātīgu, pārmērīgu un pat agresīvu. Pēc šīs sūdzības redzams, ka esat ne tikai kompleksu mākta persona, kas pret apkalpojošā sfērā strādājošiem izturas nesavaldīgi un kā pret otrās šķiras cilvēkiem, bet arī mele, jo situāciju atreferējāt pilnīgi pretēji. Cerams, vadība šo sūdzību vērtēs kritiski. Darbiniekiem, kas ievēro valstī noteikto kārtību par masku valkāšanu un lūdz to darīt arī veikala apmeklētājus, nav jācieš nelīdzsvarotu personu dēļ. Un ar šo "sūdzību" jūs patiesībā neapšaubāmi norādījāt, tieši kura darbiniece rūpīgi ievēro veikala vadības rīkojumus.
Ar drošu sirdi apmeklēšu Riga Plaza Fielman veikalu arī turpmāk, jo apzinos, ka šī veikala pārdevējām rūp klientu drošība.
Akropolē arī masku mašīnā aizmirsa vai arī tomēr tāds stiliņš bez maskas apkārt staigāt?
Izlasiet velreiz ;) maska bija atstāta, ar mazu bērnu skraidīt turp šurp, kad viss process aizņem 5min?
Akropolē intereses pēc bija, ja jums tas nav saprotams ;)
Lasīt māku. Arī starp rindiņām. Redzu, ka tu lieto svešvārdus tā īsti nezinot to nozīmi. Mans komentārs bija sarkasms ar retorisku ievirzi :D
Būs jāizbrīvē kāda pēcpusdiena un jāaizbrauc uz RigaPlaza iepazīties ar to slaveno Alisi. Man patīk meitenes ar mugurkaulu.
Bet tu - skraidi vien apkārt bez maskas arī turpāk - karma is stronger bitch than you :D
Pretīgs cilvēks esi, ja nevelc maskas. Parādi, ka tev ir pie vienas vietas ārsti un sabiedrība. Es arī iešu katrā veikalā un teikšu, ka maska palika mašīnā. Nākamā sūdzība būs par 50eur sodu? :))))
Laikam esat Alises draugs, ja jau atļaujaties rupjības. Izlasiet vel reiz, lai saprast, ka stāst ir par to , ka citu cilvēku BEZ MASKAS apkalpo ilgā laikā, kas nozīmē, ka izvēlās ko apkalpot un ko nē.
Bet nu ko jau ar jums strīdēties, nabaga cilvēciņš, kuram maska iglābs dzīvību :D
Ziniet, meitenīt, no malas gan viss izskatījās pavisam citādāk. Ja situācija nebūtu saistīta ar masku lietošanu, iespējams nebūtu pievērsusi uzmanību, kaut gan to būtu bijis grūti nepamanīt tieši jūsu uzvedības dēļ. Šādu klientu dēļ kā jūs, citiem cilvēkiem ir nepatīkami apmeklēt sabiedriskas vietas. Un ticiet man - dzīvē jums nepalīdzēs ne jūsu piesauktie brendi, ne gadu skaits, bet gan briedums un iekšējā inteliģence.
Tieši jūsu attieksmi varēja vērtēt kā augstprātīgu, pārmērīgu un pat agresīvu. Pēc šīs sūdzības redzams, ka esat ne tikai kompleksu mākta persona, kas pret apkalpojošā sfērā strādājošiem izturas nesavaldīgi un kā pret otrās šķiras cilvēkiem, bet arī mele, jo situāciju atreferējāt pilnīgi pretēji. Cerams, vadība šo sūdzību vērtēs kritiski. Darbiniekiem, kas ievēro valstī noteikto kārtību par masku valkāšanu un lūdz to darīt arī veikala apmeklētājus, nav jācieš nelīdzsvarotu personu dēļ. Un ar šo "sūdzību" jūs patiesībā neapšaubāmi norādījāt, tieši kura darbiniece rūpīgi ievēro veikala vadības rīkojumus.
Savus eksperimentus ar masku (ne)lietošanu šajos apstākļos veikt ir tikai muļķīgi. Ar to jūs pierādījāt tikai sava IQ līmeni.
Pirmkārt, nezināju, ka ienākot veikalā, pasmaidot darbiniekiem, sasveicinoties ir agresīva, augstprātīga uzvedība. Otrkārt, parādiet lūdzu likumā punktu, kas nosaka, ka maskas nesāšana ir obligāta(itīpaši ieejot veikalā uz 15min). Treškārt, palides par šo komentāru, jūs tikai pierādījāt to, ko esmu uzrakstijusi par jums un jūsu attieksmi, kā pārdevēju. Kā arī par visām rupjībām ko esat šeit uzrakstijusi.
Ja es norādīju uz jums, kā uz darbinieci kura “rūpīgi” ievēro veikala vadības rīkojumus, tad kādēļ jūs, sievetei ar meti, kura sēdēja bez maskas, neaizrādījāt un nelikāt savai kolēģei viņus neapkalpot? Un jūs varat droši pastāstīt, kurā vietā es esmu samelojusi, jūs laipnā darbiniece ar augsto IQ. :)
Jautājums, par ko tieši uzņēmums Jums atvainojās? Par to, ka Jums nebija maska? :D Smieklīgi :D
Savus aplamos pieņēmumus lūdzu paturēt pie sevis.
Ministru kabineta noteikumi Nr. 360
Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai
6.3. telpās – kultūrvietās un izstāžu norises vietās, publiska vai saimnieciska pakalpojuma sniegšanas vietās, tai skaitā tirdzniecības vietās, sabiedriskā transporta pakalpojuma sniegšanas vietās (dzelzceļa stacijās, autoostās, lidostās u. tml.) un reliģiskās darbības veikšanas vietās:
...
6.3.2. apmeklētāji un darbinieki (izņemot reliģisko organizāciju garīgo un kalpojošo personālu, kas notur dievkalpojumu savu pienākumu ietvaros), kuri no apmeklētājiem nav atdalīti ar fizisku barjeru, lieto medicīniskās sejas maskas, nemedicīniskās (higiēniskās vai auduma) sejas maskas vai sejas vairogus (turpmāk – mutes un deguna aizsegi);
...
6.3.3 mutes un deguna aizsegus var nelietot bērni, kas nav sasnieguši 13 gadu vecumu, un personas ar acīmredzamiem kustību traucējumiem vai psihiskās veselības traucējumiem, kuru dēļ personai trūkst spēju vai iemaņu mutes un deguna aizsega lietošanai.
Tagad apskatīsimies kad šis lēmums bija pieņemts? Un kad notika situācaija!?
2. Noteikumi stājas spēkā 2020. gada 24. oktobrī.
Citāts no https://lvportals.lv/skaidrojumi/321133-precize-sejas-masku-obligatas-lietosanas-noteikumus-2020
"Lai novērstu dažādas interpretācijas un nosacījumi sejas masku obligātai lietošanai turpmāk būtu saprotamāki, ir veiktas izmaiņas epidemioloģiskās drošības pasākumu noteikumu redakcijā. Papildus noteikts, ka sejas maskas turpmāk jāvalkā arī taksometru vadītājiem un pasažieriem. Regulējumā veikti arī citi precizējumi interešu izglītības un sporta nodarbību jomā. Cita starpā noteikta kārtība, kā personas no ārvalstīm var ierasties Latvijā, lai apmeklētu bēres.
To paredz grozījumi Ministru kabineta noteikumos Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai", kas stājas spēkā trešdien, 21. oktobrī.
Noteikumu redakcijā paskaidrots, kas ir mutes un deguna aizsegs
Ņemot vērā, ka daļai sabiedrības nav skaidrs, kas var tikt izmantots kā mutes un deguna aizsegs MK noteikumu Nr. 360 izpratnē, paskaidrojums, kas līdz šim bija sniegts noteikumu grozījumu anotācijā, ir pārcelts uz noteikumu aktuālo redakciju, konkrēti 6.3 punktu, kurā ir teikts: “Ja, sniedzot publisku vai saimniecisku pakalpojumu vietā, kur uzturas daudz cilvēku, nav iespējams nodrošināt divu metru fizisko distanci un ierobežot pakalpojuma sniegšanas laiku, kas nepārsniedz 15 minūtes, izveido fizisku barjeru starp cilvēkiem vai pieprasa lietot medicīniskās sejas maskas, nemedicīniskās (higiēniskās vai auduma) sejas maskas vai sejas vairogus (turpmāk – mutes un deguna aizsegi)."
Ak... Gobzemja fani jau trako pa veikaliem! Ja jums ir vienaldziga sava un bernu dziviba, tad tomer aiz pieklajibas padomajiet par citiem cilvekiem, kuri ieperkas tirdzniecibas centros.. Vai ari tas ir jauns veids ka izspiest no veikaliem davanas?
Man patika Maxima redzētais. Pārdevēja klientam jau pa gabalu palūdz, uzvelciet masku. Klients neiebilda, uzvilka, klusums. Par godu Maijai ir tagad būs likums, ka šādus cilvēkus aizliegts apkalpot.
Nezinu ceru ka visi lasa kritiski sūdzības un saprot ka te cilvēks jau iet ar mērķi kritizēt. Kur paliek cieņa un sapratne?