www.sudzibas.lv Fielmann Defektīvs produkts, klienta vainošana, remonta atteikšana

Fielmann - Defektīvs produkts, klienta vainošana, remonta atteikšana

Nopirku brilles pa 370 euro. Domāju, ka par tādu cenu defektiem nevajadzētu būt.

Kad saņēmu brilles pirms 4 mēnešiem, atbraucot mājās, uzreiz pamanīju, ka tās nestāv taisni uz galda, bet man nebija laika tajā pašā dienā vest tās atpakaļ. Vēlāk pamanīju, ka briļļu rociņas izkustas no vietas katru reizi, kad velku tās nost – kreisā rociņa daudz vairāk kā labā.

Braucu atpakaļ uz Fielmann un izsktāstīju par to, ka brilles nestāv taisni un kājiņas kustas ārā no vietas katru reizi, kad tās velku nost. Saņēmu atbildi ‘Jūs esat deformējis brilles, bet mēs salabosim’. Kā es varēju tās deformēt, ja šis defekts bija jau pirmajā dienā, izbraucot no optikas salona? Smieklīgi, ka vaino klientus. Kaut ko nedaudz brillēm pieskrūvēja, palocīja, un tad rociņas kustējās nedaudz mazāk, bet brilles joprojām nestāvēja taisni, kad tās noliku uz galda.

Pēc nedēļas problēma parādījās no jauna – rociņu flex sistēma pilnībā izkustas no vietas katru reizi, kad velku brilles nost; kreisā vairāk kā labā. Braucu 2. reizi uz Fielmann un saņēmu atbildi ‘Tam tā ir jābūt, bet varam nedaudz palocīt’. Piekritu, un brilles nedaudz palocīja. Joprojām nestāvēja taisni uz galda, un pēc nedēļas kājiņas atkal sāka kustēties kā iepriekš.

Braucu 3. reizi uz Fielmann un atkal saņēmu atbildi ‘Tam tā ir jābūt, bet varam nedaudz palocīt’. Kaut ko palocīja, kaut ko pieskrūvēja, un problēma pazuda uz nedēļu (kaut gan brilles joprojām nestāvēja taisni).

Domāju, ka nav jēgas braukt 4. reizi, jo tāpat viņi nelabo defektētu produktu, kuru man pārdeva. Bet tomēr pēc vairākiem mēnešiem izdomāju pamēģināt veiksmi vēlreiz. Aizbraucu 4. reizi un saņēmu atbildi ‘Tam tā ir jābūt, bet varam pasūtīt jaunas kājiņas’. Piekritu, un gaidīju mēnesi jaunās kājiņas.

Kad atbraucu uz Fielmann 5. reizi, šoreiz pēc jaunajām kājiņām, man atkal teica ‘Tam tā ir jābūt, bet varam kājiņas pieskrūvēt’. Pieskrūvēja kājiņas, un brīnums – brilles stāv taisni un flex sistēma darbojas kā vajag – kājiņas vairs nekustas katru reizi, kad velku brilles nost.

Pēc pieskrūvēšanas, man optiķe teica ‘Atgādiniet, lūdzu, cik Jums ir jāmaksā par remontu? Lapiņā rakstīts 100’. Biju šokā. Man pārdod defektētu produktu, atsakās to labot, vaino mani par produkta deformēšanu, un prasa maksāt par remontu? Apsurds.

Pēc tam optiķe teica ‘Āā, atvainojos, 100 nozīmē 100% bezmaksas’.

Ārprāts. Nostaigāju 3-4 mēnešus ar defektīvām brillēm kamēr Fielmann izdomāja kaut ko darīt, un pat tad, atteicās atzīt, ka produkts bija defektēts.

Fielmann
- Pārdod defektīvus produktus
- Vaino klienu, kad klients nav vainīgs
- Strīdās pretī, ka defekta nav
- Atsakās labot
- Prasa naudu par pašu defekta remontu

Nevienam neiesaku.

13 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

H

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes