Fielmann - Apkalpošana
Kad biju aizgājusi 30.11.18. Pirmo reiz, pārbaudīju redzi, nepieciešamas brilles man. Labi, ja vajag tad jāpasūta. Visu izstāsata, kas un kā, kad vares zvēlēties ietvaru kādu krāsu vēlos un pastāstīs par kopšanu u. T. T. Šodien biju pēc pasūtītajām brillēm, iedevu dzelteno čeku, iedeva man brilles un jautāja vai viss kartībā? Atbildu jā. Nejautāja ne kādu bruļļu ietvaru vēlos, neko ne stāsta, ne jautā, es sapratu ka tādas krāsas ietvaru nevēlos prasīju citu krāsu, teicu sarkanu. Paņēma pirmo kas bija un ielika brilles, ne brillēm tīrāmo lupatiņu, ne ari tīrīšanas līdzeklie piedāvāja. Nepajautāja vai tas ir tas ko es vēlos? ! Neko nepastāstots nepar kopšanu, neko, nepaskaidrojot, iedeva brilles un aizgāja. Biju gaidījusi citu attieksmi un nejau visi, kas iet pēc brillēm ir nēsājuši, man tās bija pirmās. Ne kā kopt viņas, neko. Tā arī neizpratnē aizgāju. Otrais iespaids nebija tas labākais.
Komentāri (4)
Ka kopt brilles? Tiesam, si ir samilzusi problema, kuru pati noteikti nekad pasi nevarat apskatities interneta vai ar veselu sapratu izdomat.
Vai tiešam viss ir jāmekles internetā? Tad priekškam viņas tur strāda? Un ja reiz teica, ka to izdarīs, tad tā arī ir jādara, tas arī ir servis, lai klients atgrieztos!
Es, piemēram, sev interesējošos jautājumus prasu pati un negaidu , vai kāds man ko piedāvās vai nē. Tā dzīvot ir vieglāk.
Es pat pajautāt nevarēju, jo viņa vienkārši pagriezās un aizgāja, jo tak svarīgāk bija aprunāties ar kolēģi..