DPD - Vienaldzīga attieksme
ļoti vienaldzīga attieksme pret klientu, ņemot vērā, ka viņi sniedz kurjerpasta pakalpojumus. Lai Rīgas teritorijā saņemtu paciņu, ir jāgaida 3 !!!! dienas, jo pirmaajā dienā nepiegādā dēļ "nevarēja atrast adresei" (lai gan zvanīju uz klientu daļu un nosaucu savu telefona nr., lai nodod kurjeram, lai var pazvanīt, ja ir problēmas ar adresāta atrašanu). šodien 2.dienā zvanu un interesējos, kur ir mana paciņa, izrādās, ka to tagad varēšu saņemt tikai rīt. Jo kurjers neesot mani varējis sazvanīt, jo NAV bijis mans telefona nr. Iedevu šodien atkārtoti (datu bāzē nav atrasts mans vakar nosauktais tel.nr.) telefona nr. ļoti ceru, ka rīt saņemšu sūtījumu. Lai gan uzskatu, ka ja vakar paciņu kurjers nepiegādāja viņu darbinieku nolaidības dēļ, viņiem tā bija jāpiegādā ŠODIEN.
Tieši šādu pašu identisku situāciju ir piedzīvojusi mana draudzene, kurai arī ilgstoši nepiegādāja paciņu dēļ tā, ka "nevarēja atrast adresi Rīgā un nevarēja pazvanīt uz tel.nr., kurš tika nodots klientu daļā". Beigās viņa dabūja braukt pati uz viņu ofisu pēc sūtījuma.
Vai šī kompānija savus pakļpojumus var dēvēt par "kurjera piegādi" ????????
Komentāri (2)
Izskatās, kā DPD pēdējā laikā serviss pamatīgi krītās. Vairāk un vairāk jādzird par problēmām, un citas slikts atsaukmes
Šoreiz vēlos pateikties DPD kurjeram un ārī klientu apkalpošanas daļai par operatīvu darbu. Perfekti. Tā turpināt!!!