www.sudzibas.lv DPD Vienaldība, meli, nopietni zaudējumi

DPD - Vienaldība, meli, nopietni zaudējumi

Paciņa netika piegādāta laicīgi, neatnāca arī paziņojums, tāpēc zvanīju uz DPD klientu apkalpošanas servisu. Negribīgi paskaidroja man, ka paciņas saturs ir bojāts, izlijis šķidrums. Kad uzzināju, ka DPD neuzņemas vainu, sūtīju atpakaļ uz Nīderlandi, lai atgriestu naudu par sūtījumu. Kad sūtījums tika nosūtīts atpakaļ, konstatējām, ka ir pazaudēti(nozagti) priekšmeti no paciņas. Un pievienota atvainošanās vēstule latviski. Vēstulē standarta teksts, kurā DPD neuzņemas vainu. Ļoti "profesionāla" attieksme pret klietntiem...necieņa. Kā arī zaudējumi lielā naudas apmērā, par kuriem atbildība NETIEK uzņemta.

N

Komentāri (1)

E Emīs70 12.06.2015

Es arī saņēmu sabojātu preci. Un DPD neuzņemās atbildību, kaut arī pats iepakojums bija sabojāts transportējot. No pieredzes, ja jāizmanto DPD pakalpojumi ( cerams vairs nekad ), tad nekautrējaties un pirms parakstīšanos par preces saņemšanu, verēt vaļā iepakojumu kurjera klātbūtnē, kaut arī kurjers teiks, ka viņam nav laika. Tas pasargās Jūs no tālākās skaidrošanas ar DPD pārstāvjiem. Tā ir vienīgā iespēja pierādīt DPD vainu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes