DPD - Vienaldība, meli, nopietni zaudējumi
Paciņa netika piegādāta laicīgi, neatnāca arī paziņojums, tāpēc zvanīju uz DPD klientu apkalpošanas servisu. Negribīgi paskaidroja man, ka paciņas saturs ir bojāts, izlijis šķidrums. Kad uzzināju, ka DPD neuzņemas vainu, sūtīju atpakaļ uz Nīderlandi, lai atgriestu naudu par sūtījumu. Kad sūtījums tika nosūtīts atpakaļ, konstatējām, ka ir pazaudēti(nozagti) priekšmeti no paciņas. Un pievienota atvainošanās vēstule latviski. Vēstulē standarta teksts, kurā DPD neuzņemas vainu. Ļoti "profesionāla" attieksme pret klietntiem...necieņa. Kā arī zaudējumi lielā naudas apmērā, par kuriem atbildība NETIEK uzņemta.
Komentāri (1)
Es arī saņēmu sabojātu preci. Un DPD neuzņemās atbildību, kaut arī pats iepakojums bija sabojāts transportējot. No pieredzes, ja jāizmanto DPD pakalpojumi ( cerams vairs nekad ), tad nekautrējaties un pirms parakstīšanos par preces saņemšanu, verēt vaļā iepakojumu kurjera klātbūtnē, kaut arī kurjers teiks, ka viņam nav laika. Tas pasargās Jūs no tālākās skaidrošanas ar DPD pārstāvjiem. Tā ir vienīgā iespēja pierādīt DPD vainu.