DPD - Slikts serviss, klientu sūdzību ignorēšana
Pasūtīju preci internetveikalā, kā piegādi izvēloties DPD kurjerpastu. Vēlamais preces saņemšanas laiks tika norādīts piektdienas vakars. Piektdienas vakarā, nesagaidot kurjera zvanu, pārbaudīju DPD tracking lapu, kurā iespējams izsekot preces atrašanās vietu un pārvietošanos kopumā. Tajā tika norādīts, ka pēdējā "kustība" notikusi ceturtdien un ka saņēmēja adrese ir norādīta nepareizi. Sazinājos ar internetveikalu, kur apliecināja, ka adrese ir norādīta precīzi. Internetveikals sazinājās ar DPD un pēc mirkļa pārzvanīja man, atstāstot DPD teikto. Pēc DPD teiktā, kurjers esot atvedis preci, bet neesot varējis mani sazvanīt. Pirmkārt, man nebija neviena neatbildēta zvana, otrkārt, DPD lapā bija norādīts, ka preces nepiegādāšanas iemesls bija neprecīza adrese. No pasutījuma nācās atteikties (pret internetveikalu nekādu iebildumu).
Atstāju sūdzību DPD lapā, uz kuru neviens nepapūlējās atbildēt. Necieņa pret klientu visaugstākajā mērā. Ļoti neapmierina serviss. Visu ir iespējams nokārtot, bet sadarbībai ir jābūt abpusējai.
Komentāri (1)
Labdien!
Paldies par situācijas izklāstu.
Lūdzu pieņemiet mūsu atvainošanos!
Lūdzu norādiet DPD sūtījuma numuru, saņēmēju un piegādes adresi, lai varam veikt lietas apstākļu tālāko noskaidrošanu, atbildi nosūtot uz e-pastu [email protected].
DPD Latvija